• دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95081007245
  • خبرنگار : 71234

رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا:

رای نمایندگان به وزرای پیشنهادی مصداق همراهی با مردم است

رای نمایندگان به وزرای پیشنهادی مصداق همراهی با مردم است

یک عضو فراکسیون امید با تاکید بر اینکه این فراکسیون در حمایت از وزرای پیشنهادی مصمم است گفت: مطمئنا فردا از جوسازی علیه وزرای پیشنهادی عبور خواهیم کرد و رای نمایندگان به این وزرا مصداق همراهی با مردم است.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ اظهار کرد: پیش بینی می کنم در جلسه علنی فردای مجلس هر سه وزیر پیشنهادی بتوانند رای اعتماد بگیرند و ما به سرعت از فضاهای کاذب و جوسازی‌های ایجاد شده عبور خواهیم کرد. طبیعتا دفاع وزرا در این راستا بسیار موثر و تعیین کننده است.

وی افزود: به هر حال فراکسیون امید در حمایت از  وزرای پیشنهادی مصمم است چون دفاع از وزرا به منزله دفاع از مجموعه مدیریتی کشور است. طبیعتا در این راه رای قاطع به آقای دانش آشتیانی می‌تواند آرامش را به فرهنگیان و آموزش و پرورش برگرداند.

نماینده تهران با اشاره به جلسه امروز فراکسیون امید با حضور وزرای پیشنهادی گفت: این جلسه بیشتر حول آشنایی بیشتر با برنامه ها و رویکرد وزرای پیشنهادی در ماه‌های باقی مانده از عمر دولت یازدهم بود که قاعدتا باید انتظارات مردم را پاسخگو باشند.

رحیمی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد فضاسازی‌های جناحی نسبت به برخی وزرا بودیم گفت:‌این افراد در ظاهر موضوع مدیریتی مطرح می کردند اما در باطن دیدگاه های سیاسی حاکم بود تا بر دولت فشار؛ آورد حال آن که نگاه مجلس ایجاد نکردن اختلال در امور جاری دولت و مختل نشدن رفع مشکلات مردم است چرا که آقای روحانی به دنبال تحقق وعده‌هایش از طریق وزراتخانه و دستگاه‌های مختلف است.

وی در پایان گفت:‌ اگر وزراتخانه‌ای به صورت سه یا شش ماه وزیر نداشته باشد قطعا اختلالی در مدیریت آن وزارتخانه و تحقق وعده‌های دولت به وجود می‌آید لذا نگاه مجلس آن است که فضای مناسبی برای پیشبرد امور کشور ایجاد کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha