• شنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95082215128
  • خبرنگار : 71486

گلم به رحمتی باعث شد مطرح شوم

وریا غفوری: استقلال در هر دو جام مدعی است

وریا غفوری: استقلال در هر دو جام مدعی است

مدافع هافبک استقلال می‌گوید گلی که سال‌ها قبل با پیراهن نفت تهران به رحمتی زد باعث شد تا در فوتبال پیشرفت کند.

به گزارش ایسنا، وریا غفوری درباره مصدومیتش گفت: متاسفانه درباره مصدومیت من بزرگ‌نمایی کرده‌اند. یک عده‌ گفتند چهار ماه مصدومیت من طول می کشد ولی خوشبختانه پزشکان در یک عمل موفقیت آمیز به من گفتند تا ۶ هفته دیگر به میادین بر می‌گردم. من در این مدت با هیچ جایی صحبت نکردم و برخی تیترها از قول خودشان است. مینیسک سمت راست من آسیب دیده بود که با برشی کوچک مشکل حل شد.

او درباره استقلال گفت: ما اول فصل را خوب شروع نکردیم ولی بعدا بهتر شدیم. الان وضعیتمان بد نیست. امیدواریم مصدومان از جمله خودم به تیم برگردیم تا در ادامه راه با قدرت حضور پیدا کنیم. فکر می‌کنم نیم فصل دوم یک تیم قدرتمند را از استقلال شاهد خواهیم بود.

مدافع هافبک استقلال در پاسخ به سوالی درباره وضعیت خسرو حیدری بیان کرد: حیدری به تمرینات برگشته و فکر می‌کنم بتواند در بازی با صبا تیم را همراهی کند.

او در واکنش به این سوال که آیا قرار است از قرارداد او کم شود، عنوان کرد: من از این جریانات خبر ندارم و در این‌باره با من صحبت نشده است. اما اگر هم صحبت شود، باید بنشینیم و صحبت کنیم. در کل این چیزها حرفه‌ای نیست و قراردادی که بسته شده باید اجرا شود.

غفوری در پاسخ به این سوال که استقلال بیشتر در جام حذفی مدعی خواهد بود یا لیگ برتر، گفت: با توجه به پتانسیل تیم می توانیم در هر دو جام مدعی باشیم. هرچند که قبول دارم در لیگ کمی عقب افتاده‌ایم. امیدوارم در پایان شرمنده هواداران نشویم.

وی درباره غیبتش در تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت گفت: اینکه نمی‌توانیم در تیم ملی به دلیل مصدومیت باشم خیلی سخت است ولی خوشبختانه تیم ملی به انسجام رسیده و با نبود چند بازیکن مشکلی ایجاد نمی‌شود. امیدوارم ببریم تا راه صعود هموارتر شود.

مدافع هافبک تیم ملی که با رادیو تهران صحبت می کرد، اضافه کرد: بارها کی‌روش گفته که دغدغه اصلی تیم ملی حریفان نیستند و حواشی داخلی است. امیدوارم این حواشی حل شود تا بتوانیم برای اولین بار به صورت متوالی راهی جام جهانی شود. همه کمک کنند تا تیم به جام جهانی برود.

او در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان سنندجی، کسی جز او در لیگ برتر هست، گفت: زبیر نیک نفس در صنعت نفت آبادان، سیف پناهی در صبای قم و دیگرانی هستند که اسمشان زیاد است. متاسفانه امکانات در سنندج کم است. چون استعداد شکوفا نمی‌شود راهی دیگر در زندگی را انتخاب می‌کنند. امیدوارم بیشتر به استعدادها توجه شود.

غفوری در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا گلی که با پیراهن تیم نفت به استقلال زد، به او در فوتبال کمک کرد، عنوان کرد: گل زدن به تیم‌های بزرگ همیشه به شکلی است که بازیکنان را مطرح می‌کند و این مسئله برای من هم رخ داد. در ادامه هم خوشبختانه توانستم به استقلال بیایم و برای این تیم بازی کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha