• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۵ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 95082618207
  • منبع : نمایندگی خوزستان

آیت‌الله شفیعی: انتقال آب مساله روز و شب و حال حاضر خوزستان است

آیت‌الله شفیعی: انتقال آب مساله روز و شب و حال حاضر خوزستان است

ایسنا/خوزستان نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مسائل و مشکلات استان خوزستان بسیار زیاد است؛ انتقال آب خوزستان مساله روز و شب و حال حاضر استان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، آیت الله سیدعلی شفیعی در دیدار با معاون پارلمانی رییس جمهور که شامگاه گذشته(25 آبان ماه) در اهواز انجام شد، ضمن تقدیر از حضور معاون رییس جمهور در خوزستان اظهار کرد: مسئولانی که به خوزستان سفر می‌کنند توجه داشته باشند که این استان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ خوزستان دارای معنویتی خاص است و کربلای ایران است و تقاضا می‌شود که مسئولان به همان اندازه که از مردم استان تعریف می‌کنند، به همان اندازه نیز به خوزستان رسیدگی کنند تا کردار و رفتار بیش از پیش تطابق داشته باشد.

وی افزود: مساله مهم دیگر تعامل موثر بین قوه مجریه و قوه مقننه است که یک ضرورت است؛ در عین حال که معتقدیم استقلال هر قوه باید محفوظ باشد، اما باید تعاملی بین قوا وجود داشته باشد که مردم آثار آن را لمس کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرنگان رهبری گفت: مساله حائز اهمیت در این استان وجود اقوام مختلف در خوزستان است که به نظام معتقدند؛ عملا چه عرب و عجم و لر و قومیت‌های دیگر دست به دست هم داده‌اند و استانی با ولایت و وفادار به انقلاب شکل داده‌اند.

شفیعی ادامه داد: وفاداری استان خوزستان به ولایت مشخص است و از دیرباز، مبارزه مردم خوزستان با استعمار انگلیس این امر را نمایان می‌کند. در جنگ تحمیلی نیز مردم خوزستان امتحان را به بهترین شکل پس داده‌اند.

وی افزود: مساله مهم دیگر نیز میزبانی مردم خوزستان از زائران اربعین حسینی است.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز شکست حصر سوسنگرد و بستان گفت: در مراسم سالروز آزادسازی سوسنگرد و بستان حتما از عشایر و مردم غیور خصوصا در غرب استان خوزستان باید تقدیر و تشکر کرد. مردم با غیرت و جوانان با عزت، این شهرها را از دشمن بعثی آزاد کرده‌اند.

شفیعی با اشاره به دیگر مسائل خوزستان گفت: مسائل و مشکلات استان بسیار زیاد است؛ انتقال آب خوزستان مساله روز و شب و حال حاضر استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha