• شنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95091306553
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

تیم ملی فوتبال ساحلی با لبنان، ایتالیا، سوئیس و لهستان بازی می‌کند

میرشمسی: نیاز اصلی ما پشتوانه‌سازی است

میرشمسی: نیاز اصلی ما پشتوانه‌سازی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از برگزاری دیداری تدارکاتی با لبنان در بندرعباس و با تیم‌های ایتالیا، لهستان و سوئیس در بوشهر خبر داد.

محمدحسین میرشمسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار کرد: هدف از برگزاری این اردوی پنج‌روزه در بندرعباس آماده‌سازی بازیکنان بعد از مسابقات بین‌قاره‌ای برای شرکت قدرتمند در مسابقات انتخابی جام جهانی باهاما است که اواخر بهمن‌ در مالزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط آب و هوایی بهترین شهر برای برگزاری اردو، بندرعباس است، تصریح کرد: امیدواریم این اردو بتواند برای کلیه بازیکنان مثمر ثمر باشد و بتوانیم شایسته‌ترین نفرات را انتخاب کنیم.

میرشمسی درباره دیدارهای تدارکاتی تا پیش از آغاز مسابقات انتخابی جهانی باهاما، خاطرنشان کرد: چند درخواست بازی دوستانه به کمیته فوتبال ساحلی ارائه داده‌ایم که یکی از آن‌ها برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی لبنان در بندرعباس و دیگری برگزاری یک تورنمنت چندجانبه در بوشهر با حضور تیم‌های اروپایی نظیر سوئیس، ایتالیا و لهستان است.

وی در واکنش به قرار گرفتن تیم ملی کشورمان در رده پنجم فوتبال ساحلی جهان در آخرین رده‌بندی اعلام‌شده جهانی، اذعان کرد: با عملکرد مناسب بازیکنان در جام بین‌قاره‌ای توانستیم یک پله صعود داشته باشیم و امیدواریم این جایگاه را حفظ کنیم و بتوانیم همچنان شگفتی‌ساز فوتبال ساحلی جهان باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان همچنین حضور توأم تیم‌های الف و ب کشورمان در اردوی بندرعباس را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: واقعیتی که باید با آن روبه‌رو شویم این است که بازیکنان خوب تیم بزرگ‌سالان از لحاظ سنی در اوج به سر برده و نزدیک به ده سال است که برای تیم ملی کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند باید به فکر پشتوانه سازی بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر اغلب ستاره‌های تیم ملی بالای ۳۰ سال دارند و باید با پشتوانه سازی‌ مانع از افت تیم ملی پس از خداحافظی آن‌ها باشیم و به همین دلیل تیم ملی ب تشکیل‌شده است تا در پروسه چندساله به تیم اصلی تزریق شوند.

میر شمسی در پایان درباره نحوه حمایت‌ها از تیم ملی فوتبال ساحلی و تقدیر از عوامل این تیم پس از موفقیت در مسابقات جام بین‌قاره‌ای، به جمله "همه‌چیز خوب است"، بسنده کرد. ‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha