• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۵ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95091609612
  • خبرنگار : 71463

روز دانشجوی کم‌فروغ انجمن اسلامی مستقل

روز دانشجوی کم‌فروغ انجمن اسلامی مستقل

برنامه بزرگداشت روز دانشجو که توسط انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران برگزار شد بدون حضور سخنرانان از پیش اعلام‌شده و تنها با سخنرانی حسن عباسی پایان یافت.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام قبلی انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران،در این مراسم که در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، قرار بود سعید جلیلی، پرویز فتاح، محمدباقر قالیباف، عزت‌الله ضرغامی، حسین صفارهرندی، ناطق نوری، صادق مصولی، شهاب مرادی و حسن عباسی به عنوان سخنران حضور داشته باشند، اما تنها حسن عباسی به عنوان سخنران در این مراسم حاضر شد.

در این مراسم حسن عباسی با انتقاد از برجام آن را لکه ننگینی دانست و اظهار کرد: برجام در حال زمین خوردن است و آماده باشید تا دوباره سانتریفیویژها را سرپا کنیم.

وی همچنین به مفاسد اقتصادی اشاره و تصریح کرد: بروید در میدان آزادی چهار دانه‌درشت و گردن‌کلفت را از جرثقیل آویزان کنید تا ملت بفهمند حق با کیست. آقای آملی‌لاریجانی فقط وقتی کسی از حساب بانکی‌اش چیزی می‌گوید صدایش درمی‌آید.

عباسی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: شهدای مدافع حرم در مقابل داعش گلوله می‌خورند و انقلابیون در مقابل لیبرال‌های وطنی هر روز به دادگاه می‌روند. نوچه‌ها و شاگردان من در خلیج‌فارس گوش آمریکا را می‌پیچانند و یا در جایی دیگر گوش اسرائیل را می‌کشند. شاگردان من در حلب شهید می‌شوند و من هم در مقابل داعشی‌های وطنی ایستاده‌ام. هر وقت لیبرال‌های داخلی را از میان بردیم به جبهه جنک با اسرائیل هم خواهیم رفت.

وی در بخش زیادی از صحبت‌های خود به انتقاد از عملکرد و فعالیت‌های دولت به‌خصوص در بحث برجام و انتقاد از قوه‌قضائیه در احضار و محاکمه سخنرانان از جمله خودش پرداخت.

در این مراسم دانشجویان شعارهای "الله‌اکبر"، "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند"، "مرگ بر سازشکار"، "مرگ بر منافق"، "دانشجو می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد" و ... سر دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha