• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 95091710048
  • منبع : دانشگاه علم و فرهنگ

داشگاه علم و فرهنگ میزبان "گردهمایی ملی کسب و کارهای نوین گردشگری در فضای مجازی" شد

داشگاه علم و فرهنگ میزبان "گردهمایی ملی کسب و کارهای نوین گردشگری در فضای مجازی" شد

اولین گردهمایی ملی «کسب و کارهای نوین گردشگری در فضای مجازی» به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ آغاز به‌کار کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر ایمانی خوشخو در افتتاحیه این رویداد ملی که با حضور اساتید، صاحبنظران، دانشجویان و فعالین حوزه گردشگری و فضای مجازی در سالن همایش‌های دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: این رویداد آموزشی – تجربی ویژه ایده پردازان خلاق و علاقه مندان به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار در حوزه گردشگری بوده و سعی در آموزش و پیاده سازی ایده های کاربردی در این حوزه را دارد.

وی با اشاره به این مطلب که ماهیت اصلی حوزه گردشگری، ایجاد شغل و حرفه است، افزود: سالانه در حدود 3000 دانشجو از رشته های گردشگری در کشور فارغ التحصیل می شوند که این ظرفیت خود می تواند به رشد و توسعه این حوزه کمک فراوانی نماید.

ایمانی خوشخو افزود: در سال های اخیر استارتاپ های زیادی در زمینه گردشگری در سراسر دنیا به وجود آمده که برخی از آنها تحولات عظیمی در صنعت گردشگری ایجاد کرده‌اند، و اینک صنعت گردشگری ایران برای توسعه، رشد و استفاده از توانمندی هایش، نیازمند وجود ایده‌های ناب و راهگشا در این زمینه است.

در ادامه این همایش، دکتر بیجندی دبیراجرایی این رویداد، در سخنانی اظهار داشت: رویکرد دانشگاه علم و فرهنگ توجه ویژه به پرورش خلاقیت در دانشجویان است و از این رو برگزاری رویداد استارت آپ ویکند در حوزه کسب و کارهای نویت گردشگری در حوزه فضای مجازی یکی از برنامه های موثر در راستای توانمندسازی و کاربردی شدن ایده های خلاق و نوآور می باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، در ادامه این برنامه شرکت کنندگان در این همایش شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، علاقه‌مندان استارت آپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک در گروه های مختلف گردهم می آیند تا طی ۵۴ ساعت آینده ایده‌هایشان را مطرح کنند هر گروه ایده‌ای را اجرایی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha