• جمعه / ۱ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 95110100372
  • خبرنگار : 71506

حضور وزیر ورزش در سالن بهشتی

گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان در فینال جام تختی/تجلیل از پدر ۴ شهید دفاع مقدس

گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان در فینال جام تختی/تجلیل از پدر ۴ شهید دفاع مقدس

در مراسم اختتامیه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی تماشاگران حاضر در سالن به پا ایستادند و پس از یک دقیقه سکوت با قرائت فاتحه یاد شهدای آتش نشان در حادثه تلخ پلاسکو در تهران را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، پیش از آغاز دیدار فینال کشتی آزاد و پهلوانی جام جهان پهلوان تختی حاضران در سالن شهید بهشتی مشهد با یک دقیقه سکوت یاد و خاطره قهرمانان فقید آتش نشانی تهران که در حادثه ساختمان پلاسکو جان خود را از دست دادند، را گرامی داشتند.

 از ساعت 17 امروز دیدارهای رده بندی و فینال رقابت های کشتی و پهلوانی جام جهان پهلوان تختی آغاز خواهد شد و سالن سه هزار نفری شهید بهشتی مملو از تماشاگران علاقمند به کشتی است به طوری که جمعیت زیادی نیز در بیرون سالن برای ورود به سالن تجمع کرده اند.

با حضور رشیدیان استاندار خراسان رضوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و علیرضا حیدری رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی از حاج علی اصغر نظری پدر چهار شهید ۸ سال جنگ تحمیلی، آرمن نازاریان قهرمان جهان و المپیک از بلغارستان، تیمور باتار نماینده اتحادیه جهانی کشتی و همچنین مدیرعامل بانک پاسارگاد با اهدای لوح و هدیه ،تقدیر بعمل آمد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برای تماشای فینال جام تختی در سالن بهشتی مشهد حاضر شده بود.

همچنین در مراسم اختتامیه از برترین مربیان کشتی آزاد، فرنگی و کشتی های سنتی (بانوان و آقایان) و باشگاه های برتر تجلیل شد.

طبق روال مرسوم در تمامی مسابقات کشتی نماهنگی از صلوات خاصه امام رضا از اسکوبورد سالن پخش شد و تماشاگران حاضر در سالن به پا برخواستند و به بارگاه امام هشتم شیعیان ادای احترام کردند.


رقابت های نیمه نهایی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی نیز دقایقی پیش برگزار شد که تیم ایران الف با نتیجه 8 بر صفر از سد تیم ایران ب گذشت و تیم ارمنستان نیز با نتیجه 4 بر 4 و امتیاز مثبت 21 بر 14 تیم قزاقستان الف را شکست داد.

تا دقایقی دیگر رقابت فینال این مسابقات بین تیم های ایران الف و ارمنستان برگزار می شود و مسابقه رده بندی را نیز تیم های ایران ب و قزاقستان الف برگزار می کنند.

در رقابت های کشتی پهلوانی و در گروه اول تیم های خراسان رضوی و ایران الف و در گروه دوم نیز تیم های روسیه و ارمنستان به ترتیب اول و دوم شدند.

کشتی فرنگی ایران نیز عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha