• شنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 95110200721
  • خبرنگار : 71563

فرجی توانایی خوبی در مدیریت دارد

مهدی‌زاده: کاراته ایران مدیون طباطبایی است

مهدی‌زاده: کاراته ایران مدیون طباطبایی است

قهرمان رقابت‌های جهانی اتریش مدعی است طباطبایی یک ثبات و آرامش را در کاراته ایران حکم‌فرما کرد و امیدوار است فرجی بتواند این مسیر را ادامه دهد.

انتخابات ریاست فدراسیون کاراته سه‌شنبه 28 دی‌ماه برگزار شد و محمدصادق فرجی به عنوان رییس جدید فدراسیون انتخاب شد. امیر مهدی‌زاده پس از انتخاب فرجی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات خوب برگزار و فرجی به عنوان رییس جدید فدراسیون انتخاب شد. وظیفه خود می‌دانم به عنوان ملی‌پوش و کسی که توانسته عناوین خوبی را در رقابت‌های مختلف کسب کند از طباطبایی و مدیریت او تشکر کنم، چرا که او به خوبی توانست در 14 ماه حضور خود، کاراته را هدایت کند و حواشی را از بین ببرد و کاراته کشور را به یک ثبات برساند. کاراته ایران مدیون طباطبایی است.

او در ادامه افزود: طباطبایی ثبات را در کاراته حکم‌فرما کرده است و نتیجه‌ آن را در مسابقات جهانی اتریش شاهد بودیم و این نشان می‌دهد که اگر فدراسیون کاراته به خوبی مدیریت شود و حواشی از آن دور شود، کاراته‌کاها می‌توانند نتایج خوبی را کسب کنند، چرا که این پتانسیل‌ در ورزشکاران ایرانی وجود دارد تا بهترین مدال‌ها را کسب کنند. در رقابت‌های جهانی اتریش شاهد بودیم که اکثر رکوردها شکسته شد و ملی‌پوشان توانستند در مجموع بر روی سکوی سومی قرار بگیرند و در بخش مردان نیز قهرمان دنیا شوند که تمام این‌ها برای نخستین‌بار بود اتفاق می‌افتاد و نتیجه‌ ثباتی بود که طباطبایی در کاراته حکم‌فرما کرده بود.

مهدی‌زاده در ادامه بیان‌ کرد: به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کاراته از زحماتی که این مرد (طباطبایی) در 14 ماه حضور خود کشید تشکر می‌کنم. در حال‌ حاضر کاراته در شرایط  خوبی قرار دارد و با توجه به نتایج کسب شده در اتریش و هم‌چنین المپیکی شدن کاراته که نتیجه‌ ثبات حکم‌فرما شده در کاراته است، امیدوارم با حضور فرجی نیز این ثبات حفظ شود، چرا که او نیز از مدیران توانمند است و زمانی که سرپرست کاراته بود، ملی‌پوشان در رقابت‌های جهانی فرانسه نتایج خوبی را با او کسب کردند.

او با بیان این که فرجی توانایی خوبی در مدیریت دارد، ادامه‌ داد: امیدوارم مسیری را که طباطبایی به وجود آورده فرجی نیز ادامه‌ دهد و بتواند کاراته را به درجات بالاتر برساند. به ویژه‌ در حال‌ حاضر که کاراته المپیکی هم شده است. ان‌شاء‌الله در بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک در نهایت کاراته را به جایگاه اصلی خود برساند.

مهدی‌زاده درباره وعده طباطبایی برای پاداش‌های رقابت‌های جهانی اتریش، اظهار کرد: طباطبایی در مدت حضور خود در کاراته بسیار خوب عمل کرد و برای تیم‌ ‌ملی و بازیکنان ارزش و احترام بسیاری قائل بود. به جرات می‌توانم بگویم کمتر کسی را دیده‌ام که این گونه به ورزشکار و زحمتی که ورزشکار می‌کشد ارزش قائل شود. حال با توجه به این که این وعده عملی نشده است، ما نباید زحمات کشیده شده طباطبایی را زیر سوال ببریم.

وی در ادامه گفت‌: طباطبایی برای ملی‌پوشان احترام زیادی قائل بود و این برای من بسیار با ارزش است و همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند. به شخصه ارادت خاصی به او دارم، حال نیز امیدوارم با آمدن فرجی این مساله حل شود. بحث مالی یک بحث است و ارزش قائل شدن به تیم‌ ‌ملی یک بحث دیگر. ملی‌پوشان بسیار زحمت کشیدند و امیدوارم فرجی به عنوان فرد اول فدراسیون هوای ملی‌پوشان را داشته باشد، چرا که آن‌ها از دل و جان مایه گذاشتند و بهترین نتایج را کسب کردند و این خواسته نامتعارفی نیست و ملی پوشان تنها خواستار این هستند که دیده شوند و به زحمات‌شان ارزش دهند. امیدوار هستم فرجی در این زمینه بتواند از بچه‌ها به نوعی دلجویی کند و خستگی اردوهای طاقت فرسا را از تن بچه‌ها بیرون بیاورند. 

قهرمان رقابت‌های جهانی اتریش درباره حضور خود در رقابت‌های کاراته وان پاریس، گفت‌: بسیار دوست داشتم که در این رقابت‌ها حضور پیدا کنم و حتی ویزای فرانسه را نیز گرفتم، اما خوشبختانه تاریخ رقابت‌ها با تولد پسرم مصادف شده و ترجیح دادم با توجه به حضور هفت ماهه خودم در اردوهای ملی که دور از خانه و خانواده‌ بودم استثنائا در کاراته وان اتریش حضور نداشته باشم و در کنار همسرم باشم. ان‌شاء‌الله در کاراته وان‌های بعدی شرکت خواهم کرد.

مهدی‌زاده در پایان گفت‌: ان‌شاء‌الله کاراته به آن چیزی که استحقاقش در ورزش کشور است دست یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha