• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۱:۰۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95111812775

برخی تیم ها حقشان حضور در پلی آف نبود

نادی: شرایط کولاکوویچ راحت تر از استویچف بود

نادی: شرایط کولاکوویچ راحت تر از استویچف بود

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال گفت: شرایط کولاکوویچ نسبت به استویچف راحت تر بود و من حضور این مربی در ایران را به فال نیک می‌گیرم.

علیرضا نادی در گفت وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم انتخاب این مربی با نتیجه همراه باشد. کولاکوویچ مربی بزرگی است و در لیگ جهانی هم همراه صربستان با ایران بازی کرد. او مربی است که سابقه درخشانی دارد و در اروپا نیز نتایج خوبی را به دست آورده است.

نادی درباره دو گزینه ای که برای هدایت تیم ملی کاندیدا بودند، گفت: در هرصورت شرایط کولاکوویچ برای فدراسیون بهتر و راحت تر بود. شرایط استویچف سخت تر بود و او در نظر داشت در لیگ و دیگر مسابقه‌ها تغییر ایجاد کند. استویچف در نظر داشت که تمام مسائل را تحت کنترل خودش دربیاورد. در کل شرایط او بسیار سخت تر از کولاکوویچ بود. ما باید ابتدا ظرفیت های خودمان را مشخص کنیم و امیدوارم با توجه به انتخاب این مربی او بتوند به والیبال ایران کمک کند.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران درباره نحوه قرارداد فدراسیون با کولاکوویچ گفت: این قرارداد برای دو طرف خوب است. ما به دنبال رفتن به المپیک و نتیجه گرفتن هستیم و می خواهیم در لیگ جهانی جزو بهترین ها باشیم. من حضور این مربی و شیوه قراردادش را به فال نیک می‌گیرم.

او درباره مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال نیز گفت: تیم هایی که استحقاق لازم را داشتند راهی پلی آف شدند و تیم های دیگری هم که نرفتند به این دلیل بود که هزینه نکردند. تیمی به مانند پارسه که بارها لیگ را برهم زد نباید می‌رفت. تیم ما هم نباید در میان هشت تیم قرار می‌گرفت و فکر می‌کنم تمام تیم هایی که در این مرحله حاضر هستند حقشان بوده است. تیم برای مسئولان باشگاه ها مهم بوده و باید نتیجه آن را هم ببینند.

نادی در پایان گفت: تیم ما چوب بی پولی خود را خورد. بازیکن خارجی ما وسط فصل تیم را رها کرد و دیگر بازیکن خارجی نیز تا پولش را نمی‌دادیم، بازی نمی‌کرد. ما چنین مشکلاتی داشتیم. امیدوارم ادامه لیگ بدون حاشیه و البته با ویدئو چک برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha