• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۱:۱۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95111812815
  • خبرنگار : 71580

دیدارهای حساس پلی‌آف در لیگ برتر والیبال

دیدارهای حساس پلی‌آف در لیگ برتر والیبال

دور رفت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال چهارشنبه (۲۰ بهمن) با برگزاری سه دیدار در تهران و یک دیدار در ارومیه پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، تیم‌های بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و سایپا تهران که در پایان دور مقدماتی در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند به ترتیب میزبان شهرداری تبریز، خاتم اردکان، کاله آمل و صالحین ورامین هستند.

تیم بانک سرمایه، صدرنشین دور مقدماتی با ۲۰ برد و ۵۵ امتیاز، در مرحله پلی‌آف به مصاف شهرداری تبریز می‌رود. شهرداری تبریز با ۱۰ برد و ۳۱ امتیاز در رده هشتم دور مقدماتی قرار گرفت. هر چند شاگردان عادل بناکار در دو دیدار دور مقدماتی با نتیجه مشابه سه بر صفر برابر بانک سرمایه شکست خوردند ولی تبریزی‌ها با شکست دادن پیکان در دور برگشت در تهران نشان دادند که قابل پیش‌بینی نیستند و بانک سرمایه کار راحتی برابر این تیم باتجربه نخواهد داشت.

در دیگر مسابقه، پیکان تهران در خانه والیبال میزبان خاتم اردکان است. پیکان با ۱۸ برد و ۵۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و در مقابل، خاتم اردکان با ۱۰ برد و ۳۲ امتیاز توانست با قرار گرفتن در رده هفتم، جواز حضور در پلی‌آف را کسب کند. شاگردان پیمان اکبری در دور مقدماتی با نتایج سه بر یک و سه بر صفر خاتم اردکان را از پیش رو برداشتند. این نتایج نشان می‌دهد خاتم اردکان روی کاغذ شانس خیلی زیادی برای کسب پیروزی برابر پیکان ندارد.

سایپا تهران هم در خانه والیبال از ساعت ۱۹ میزبان صالحین ورامین است. ورامینی‌های پرحاشیه  پس از کسب بردهای مهم در هفته‌های پایانی توانستند حضورشان را در پلی‌آف قطعی کنند. شاگردان مسعود آرمات با ۱۲ برد و ۳۶ امتیاز و صالحین ورامین با ۱۱ برد و ۳۰ امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم شدند. نکته جالب این بازی باخت سایپا در دو بازی دور مقدماتی با نتایج سه بر دو و سه بر یک برابر ورامینی‌هاست.

در تنها بازی دور رفت مرحله پلی‌آف که خارج از تهران برگزار می‌شود، شهرداری ارومیه میزبان کاله آمل است. شهرداری با کسب ۱۴ برد و ۴۲ امتیاز و کاله با ۱۰ برد و ۳۶ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و ششم قرار گرفتند. شهرداری ارومیه در دو مسابقه رفت و برگشت دور مقدماتی با نتایج سه بر صفر و سه بر یک شاگردان بهروز عطایی را شکست داد.

پلی‌آف لیگ برتر به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود. دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف هم ۲۷ بهمن ماه پیگیری می‌شود. در صورت تساوی تیم‌ها و نیاز به مسابقه سوم، تیم‌ها اول اسفند به مصاف یکدیگر می‌روند.

برنامه کامل دور رفت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال به صورت زیر است:

پیکان تهران – خاتم اردکان (تهران، ساعت ۱۵، خانه والیبال)

بانک سرمایه – شهرداری تبریز (تهران، ساعت ۱۷، خانه والیبال)

سایپا تهران – صالحین ورامین (تهران ساعت ۱۹، خانه والیبال)

شهرداری ارومیه – کاله آمل (ارومیه ساعت ۱۶، سالن غدیر)

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha