• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۶:۵۶
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 95111913632
  • خبرنگار : 71491

رونمایی از ماکت "خودرو خورشیدی سپهر" در دانشگاه علم و صنعت

رونمایی از ماکت "خودرو خورشیدی سپهر" در دانشگاه علم و صنعت

ماکت "خودرو خورشیدی سپهر" امروز با حضور مدیران ارشد چند دانشگاه برتر کشور، شرکت‌های برتر خودروسازی و مدیران بخش خصوصی در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از خودروی خورشیدی سپهر در آمفی تئاتر دانشکده مکانیک با سخنرانی دکتر رامین هاشمی با سخنرانی دکتر رامین هاشمی عضو هیئت علمی دانشکده مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران و مجری طرح خودروی خورشیدی سپهر آغاز گردید.

دکتر هاشمی ضمن تبیین اهداف تشکیل گروه سپهر توضیحاتی در مورد مهمترین هدف کنونی گروه که همان طراحی و ساخت خودروی خورشیدی می باشد ارئه فرمود ، در ادامه تیم های دانشگاه مختلف فعال در زمینه طراحی و ساخت خودروی خورشیدی را معرفی کرده و از پتانسیل های موجود در این عرصه سخن گفتند. بعد از ایشان دکتر برخورداری ریاست محترم دانشگاه علم و صنعت ایران میزبان مهمانان بودند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته در زمینه طراحی و ساخت خودروی خورشیدی از توانمندی ها و قابلیت های دانشجویان دانشگاه سخن گفته و خواستار همکاری تمامی نهاد ها و ارگان ها جهت شکوفا سازی استعداد های نهفته در قشر جوان تحصیل کرده شدند.

مجری طرح خودروی خورشیدی سپهر با ابراز خرسندی و افتخار به فعالیت انجام شده توسط گروه سپهر حمایت خود را از تمامی فعالیت های دانشجوی انجام شده در محیط دانشگاه اعلام کرد.

سخنران بعدی دکتر جواد مرزبان راد عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی خودرو بود که بعد از تبریک ایام الله دهه فجر به مقایسه صنعت خودرو قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخته و زمینه های جدید و افق های پیش روی صنعت خودرو را تبیین کرد و حرکت به سمت انرژی های نوین در صنعت خودروسازی را الزامی دانست.

مهندس سپهر سلسبیلی و مهندس سپهر علیزاده دو عضو تیم سپهر نیز سخنرانان بعدی بود که توضیحاتی در مورد خودروی خورشیدی سپهر به حضار ارائه کرد.

در پایان مراسم نیز ماکت خودروی خورشیدی سپهر توسط دکتر برخورداری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران ، سردار محمدی و سردار شیرزاد، دکتر صفاری رئیس دانشکده مهندسی مکانیک و دکتر هاشمی رونمایی گردید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha