• جمعه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۰:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95112215082
  • منبع : نمایندگی خوزستان

نماینده بهبهان در مجلس خبر داد:

پیش‌بینی اعتبارات خوب برای ورزش در بودجه 96

پیش‌بینی اعتبارات خوب برای ورزش در بودجه 96

نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده اعتبارات خوبی برای ورزش پیش‌بینی شده است که بتوانیم با پیگیری مدیریت استان اعتبار 100 درصدی را جذب و در زمینه‌های لازم هزینه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه خوزستان، حبیب‌الله کشت زر در مراسم افتتاح سالن ۲ هزار نفری شهید بقایی بهبهان که روز پنجشنبه، 21 بهمن برگزار شد، اظهار کرد: این سالن واقعا یکی از بهترین سالن‌های ورزشی است که آن را به مردم بهبهان و جوانان ورزش‌دوست این شهرستان اهداء می‌کنیم و امیدواریم از آن بهره ببرند.

کشت‌زر خاطرنشان کرد: همچنین امیدواریم با حمایت‌های خوب استاندار خوزستان این پروژه را تکمیل کنیم چراکه هنوز نواقصی وجود دارد و نیاز به اعتباراتی است که امیدواریم حداکثر تا سال 96 تخصیص داده شود. جوانان بهبهان به ورزش علاقه‌مند و در تمام رشته‌ها در سطح کشور مدال‌آور هستند و باید به آن‌ها توجه شود.

وی تصریح کرد: ما در مجلس برای ورزش اولویت خاصی قائل شدیم و در بحث عوارض گمرکی سیگار و برخی دیگر از اقلام، 50 درصد به بهداشت، 30 درصد به ورزش و 20 درصد را به آموزش و پرورش داده‌ایم که این علاوه بر اعتبارات خودشان است.

نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دوستانی که در مجلس هستند علاقه وافری دارند که به بخش ورزش کمک کنند و سال آینده اعتبارات خوبی برای ورزش پیش‌بینی شده است که بتوانیم با پیگیری مدیریت استان اعتبار 100 درصد را جذب و در زمینه‌های لازم هزینه کنیم.

کشت زر بیان کرد: از روزی که وارد کمسیون انرژی شدم، هدفم استفاده از ظرفیت‌های این کمسیون بوده است و قول می‌دهم با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با وزیر منعقد کرده‌ایم، طی چهار سال 50 میلیارد تومان خارج از اعتبارات استانی و شهرستانی برای این شهرستان اختصاص یابد. بهبهان در آینده در انتظار تحول خوبی است.

همچنین در این مراسم آیت‌الله حسین ناصری، امام جمعه گفت: علی‌رغم مشکلاتی که وجود دارد، مردم از این نظام حمایت می‌کنند چراکه آن‌ها نظام را از خودشان می‌دانند و انگیزه‌ای برای نشان دادن نارضایتی ندارند و دست به دست هم مقابل بیگانگان پافشاری کرده‌اند.

وی با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: با حضور گسترده مردم باید پاسخ حرف‌های رییس جمهور آمریکا داده شود و او این پاسخ را بشنود، به همین دلیل از همه دعوت می‌کنم که در این راهپیمایی شرکت کنند.

امام جمعه بهبهان خاطرنشان کرد: هم دولت و هم ملت باید در تحقق اقتصاد مقاومتی مشارکت کنند. اقتصاد مقاومتی یعنی همه باید دست به دست هم دهیم. بیکاری بیداد می‌کند و آن‌ها که امکانات دارند باید این موضوع را پیگیری کنند.

همچنین در این مراسم، حسین ملک‌خدایی، فرماندار بهبهان، گفت: امروز بزرگ‌ترین ورزشگاه به نام بزرگ‌ترین شهید این خطه به بهره‌برداری رسید که به تمام جوانان تبریک می‌گویم. این شهرستان تعداد 100 شهید و 90 شهید شیمیایی تقدیم کرده است که در هیچ جای کشور به این میزان نیست، بنابراین باید در شأن این مردم کار کرد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در این شهرستان سرفراز است؛ با کارهای خوبی که انجام شده است طی 2 روز پروژه یک‌هزار و 200 میلیارد تومانی نیروگاه سیکل ترکیبی نیز در این شهرستان افتتاح شد که برای 200 نفر ایجاد اشتغال کرده است؛ همچنین 51 پروژه دیگر در دست افتتاح هستند.

فرماندار بهبهان خطاب به استاندار خوزستان گفت: از سرمایه‌گذاران بهبهانی حمایت کنید. مردم اینجا پای کار هستند که اگر از آن‌ها حمایت شود سرمایه‌گذاری کنند.

وی بیان کرد: واقعا دولت تدبیر و امید به اندازه خدماتی که ارائه می‌دهد تبلیغ نمی‌کند و باید بگویم اقدامات اساسی و خوبی در شهرستان بهبهان شده است که جا دارد بابت این پروژه به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تبریک بگویم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha