• یکشنبه / ۱ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 95120100103
  • منبع : نمایندگی یزد

استاندار یزد تاکید کرد:

تقویت کارآمدی پرسنل دستگاه‌های اجرایی با توسعه آموزشی

تقویت کارآمدی پرسنل دستگاه‌های اجرایی با توسعه آموزشی

ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که توسعه آموزش‌ برای افزایش کارآیی نیروهای انسانی دستگاه‌های اجرایی ضروری است، گفت: ساماندهی وضعیت نیروی انسانی دستگاه‌های اجرائی یک امر ضروری است.

به گزارش ایسنا، «سیدمحمد میرمحمدی» در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی نیروی انسانی در استان اظهار کرد: از فرمانداران، مدیران و مسئولان استانی درخواست شده که دو نفر از افراد مستعد، شایسته و دارای توانمندی را معرفی کنند.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد رشد و بالندگی در سیستم اداری و دستگاه‌های اجرائی ه منظور پیشرفت بیش از پیش در فعالیت‌ها، افزود: اصلی‌ترین موضوع برای کارآیی، توانمندی و ارتقای وضعیت نیروی انسانی، آموزش و توسعه آن است.

رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تأکید بر تقویت کارآمدی و توانمندی نیروها در دستگاه‌های اجرائی گفت: باید راه‌های کارآمدی پیگیری و اجرا شود و نیروها را توانمند کرد تا در سطوح مختلف از آنها استفاده شود.

میرمحمدی با اشاره به راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان و تدوین شیوه‌نامه اداره آن ادامه داد: ایرادهائی که در بندهای مختلف این ‌شیوه نامه بود با بررسی‌های کارشناسی اصلاح شده است اما اگر باز هم نظری در این زمینه باشد، استقبال می‌کنیم.

استاندار یزد همچنین در مورد طرح‌ها و پروژه‌های سفر رییس جمهوری به استان یزد، خاطرنشان کرد: در کنار مدیران دستگاه‌های استان اعتبارات ملی تخصیص یافته را پیگیری کرده‌ایم و با جذب اعتبارات برای پروژه‌های استان در به پایان رساندن طرح‌ها و پروژه‌های مصوب اقدام جدی انجام شده است.

گفتنی است در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان موضوعاتی از جمله اعتبارات پروژه‌های مربوط به سفر رییس جمهوری و اجرای مصوبات، گزارش استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه در عملکرد سال گذشته و پیش‌بینی سال جاری در حوزه وزارت نیرو، شیوه‌نامه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، بررسی اعتبارات و ظرفیت‌های قانونی بودجه راه و شهرسازی، بررسی مصوبات کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان و توزیع اعتبارات از سوی کمیته تخصیص، مطرح و مورد بررسی و هم اندیشی قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha