• دوشنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95120905584
  • خبرنگار : 90047

کمانداران به دنبال سه سهمیه کامپوند مسابقات جهانی

کمانداران به دنبال سه سهمیه کامپوند مسابقات جهانی

مدیر تیم‌های ملی تیر و کمان از آمادگی بالای کمانداران ریکرو و کامپوند برای شرکت در رقابت‌های خارج از سالن در مرحله دوم کاپ آسیا در تایلند گفت: آخرین اردوی کمانداران برای شرکت در این رقابت‌ها از روز شنبه هفتم اسفند ماه در بوشهر بر پا خواهد شد.

احمد نجاری در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت کمانداران برای شرکت در رقابت‌های خارج از سالن کاپ آسیا که اواخر اسفندماه در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد، اظهار کرد: با اردوی یک ماهه‌ای که تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند به سرمربیگری پارک میون، سرمربی کره‌یی در بندر انزلی داشت، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و در حال‌ حاضر از نظر رکوردی وضعیت راضی کننده‌ای دارند.

وی گفت‌: آخرین اردوی تیم‌ ‌ملی که به نوعی وصل به اعزام است، از هفتم اسفند در بوشهر آغاز شده تا از نظر شرایط آب و هوایی کمانداران خود را برای مرحله دوم رقابت‌های خارج از سالن که اواخر اسفند در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد، آماده کنند.

نجاری با اشاره به جوان‌گرایی تیم گفت‌: در بخش ریکرو مردان سعی کردیم تیم اعزامی به تایلند ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها باشند و در ریکرو زنان، نفرات اعزامی نسبت به قبل تغییر پیدا کرده و جوان‌تر شده است. اما در کامپوند زنان و مردان به خاطر رکوردهای خوبی که ورزشکاران در اردوی انزلی داشتند، تغییرات زیادی نداشتیم و تنها یک کماندار جوان به ترکیب تیم ‌اضافه شده است.

مدیر تیم‌های ملی تیروکمان با اشاره به عملکرد خوب ریکرو مردان از نظر رکوردی نسبت به زنان خاطرنشان کرد: در بخش ریکرو مردان از نظر رکوردی وضعیت خوبی را برای شرکت در کاپ آسیا تایلند داریم. اما در بخش ریکرو زنان هنوز از نظر رکوردی به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند و انتظار بیش‌تری از ریکرو زنان داریم. البته امیدوارم در اردوی 20 روزه‌ای که در بوشهر داریم، کمانداران از نظر رکوردی برای شرکت در کاپ آسیا تایلند به آمادگی لازم برسند.

نجاری خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که با جوان‌گرایی تیم و حضور در تورنمنت‌های مختلف بتوانیم تیم آماده‌ای را برای المپیک 2020 داشته باشیم تا بدون هیچ گونه دغدغه‌ و مشکلی سهمیه را کسب کنیم.

او هم‌چنین با اشاره به آمادگی خوب تیم کامپوند برای شرکت در مسابقات خارج از سالن کاپ آسیا تایلند گفت‌: امیدوارم در این رقابت‌ها بتوانیم سه سهمیه انفرادی کامپوند را برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان که تیر سال آینده برگزار می‌شود، کسب کنیم تا دیگر دغدغه‌ای برای کسب سهمیه در جام جهانی چین که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، نداشته باشیم.

مدیر تیم‌های ملی تیروکمان در پایان خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد با کسب بهترین نتیجه‌ در رشته‌های ریکرو و کامپوند کاپ آسیا تایلند سال جدید را پر بار و با موفقیت آغاز کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha