• دوشنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 95120905845
  • خبرنگار : 71563

گفت‌وگوی ایسنا با مدافع پیشین و مهاجم 21 گله فعلی آینده‌سازان

فروغ موری: برای کسب خانم گلی تلاش می‌کنم

فروغ موری: برای کسب خانم گلی تلاش می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در پی خانم گلی در لیگ برتر فوتبال بانوان است.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانون در حال پیگیری است و تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد با یک بازی کم‌تر و 44 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. فروغ موری نیز بازیکن تیم آینده‌سازان که پیش از این در پست دفاع بازی می‌کرده است برای نخستین بار امسال در پست فوروارد قرار گرفته و تا به امروز با 21 گل در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد و تلاش خود را برای کسب عنوان خانم گلی رقابت‌ها می‌کند.

فروغ موری در گفتگو با ایسنا درباره شرایط خود در لیگ برتر فوتبال بانوان، ‌اظهار کرد: 16 سال سابقه حضور در فوتبال و فوتسال را دارم و برای نخستین بار امسال در پست فوروارد بازی می‌کنم و توانسته‌ام تا به امروز 21 گل به ثمر برسانم. در ادامه رقابت‌ها تلاش خود را خواهم کرد تا عنوان خانم گلی رقابت‌ها را کسب کنم هر چند که کار سختی را در پیش دارم چرا که با نفر اول چهار گل اختلاف دارم و تعداد بازی‌های پیش‌روی ما نیز برابر است.

موری در ادامه افزود: امیدوارم در بازی مقابل بم بتوانم دو گل بزنم اما بازی سختی در پیش خواهیم داشت، در دور رفت موفق شدم یک گل بزنم و امیدوارم در دور برگشت نیز موفق شوم.

فروغ موری

تیم آینده‌سازان با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم بم در رده نخست قرار دارد و این هفته هر دو تیم مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که موری در این باره گفت: تیم ما با یک بازی کم‌تر در صدر جدول قرار دارد. شرایط تیم خوب است و باید بازی روز جمعه مقابل بم را دید. هدف تیم ما پیروزی و قهرمانی در لیگ است و دوست داریم لیگ را بدون باخت به اتمام برسانیم.

موری در ادامه شرایط لیگ برتر فوتبال بانوان را نسبت به گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت: نسبت به گذشته تیم‌ها شرایط بهتری از نظر فنی داشته‌اند و فاصله تیم‌های صدر جدول کم است.

او هم‌چنین درباره انصراف تیم‌ها از ادامه لیگ گفت:‌ نبود امکانات و شرایط مالی باعث انصراف تیم‌های انتهای جدول می‌شود و این به لیگ صدمه خواهد زد و حیف است که به دلیل شرایط مالی نمی‌توانند در لیگ ادامه دهند. اگر اسپانسرها تیم بانوان را حمایت کنند شرایط خوب خواهد شد اما متاسفانه در بخش بانوان این اتفاق کم رخ می‌دهد.

موریل نبود تبلیغات را یکی از عوام مشکل ورزش بانوان دانست و تصریح کرد: نبود تبلیغات و پخش تلویزیونی نشدن از دلایل نبود اسپانسر است. خوشبختانه تیم آینده‌سازان از حمایت اسپانسر برخوردار است.

این بازیکن تیم آینده‌سازان که در اردوهای تیم ملی بزرگسالان نیز حاضر است در ادامه افزود: شرایط اردوهای تیم ملی نیز نسبت به سال‌های گذشته بهتر و شرایط عالی است.

موری در پایان گفت: دوست دارم لیگ برتر با خانم گلی من و قهرمانی تیم همراه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha