• سه‌شنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۸:۴۷
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 95121006991
  • خبرنگار : 99999

رئیس سازمان بسیج مطرح کرد

اعلام آمادگی بسیج برای ایجاد هم‌افزایی درحمایت از محصولات علم و فناوری

اعلام آمادگی بسیج برای ایجاد هم‌افزایی درحمایت از محصولات علم و فناوری

رئیس سازمان بسیج گفت: برای ایجاد هم‌افزایی و حمایت از محصولات علم و فناوری تولید داخل اعلام آمادگی می‌کنیم و در این راستا در کنار دولت ایستاده‌ایم.

به گزارش ایسنا،  سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج در چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری اظهار کرد: بسیار مهم است که جامعه علمی، پژوهشی و فناوری بسیج بتواند از توانمندی عظیم کشور بهره‌مند شود و با قراردادی که روز گذشته با دانشگاه آزاد امضا کردیم، امیدواریم این هم‌افزایی‌ها افزایش یابد.

وی افزود: در یک نگاه کلی در نمایشگاه جهادگران علم و فناوری همه استان‌ها حضور داشتند و این نشان‌دهنده توانمندی بلوغ و رشد علمی کشور است.

 غیب‌پرور افزود: کسانی که در حوزه علم و فناوری فعالیت می‌کنند اکثرا جوان هستند و ما در این حوزه چند مشکل داریم اعم از اینکه هم‌افزایی نداریم و در جبهه علمی که جبهه بسیار مهمی در مقطع کنونی است باید حلقه اتصال و هم‌افزایی را بین نهادها افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: وقتی بعضی از صنایع را به طور اجمالی نگاه می کنیم بعد از چندین دهه هیچ تحول اساسی در آن ایجاد نشده است، اما در صنایع تولید داخل پیشرفت های چشم‌گیری درسال‌های گذشته به وجود آمده است و ما این آمادگی را داریم که در چند روز آینده نیروها و سازمان‌های مختلف را در راستای حمایت از محصولات علم و فناوری گرد هم جمع کنیم و برای کمک به مردم تمام و کمال در کنار دولت به ایفای نقش بپردازیم.

میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سخنانی گفت: بر اساس قراردادی که دیروز با بسیج امضا کردیم، هم‌افزایی دانشگاه آزاد و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: از ۱۱ هزار کارگاه و آزمایشگاه در دانشگاه، ۱۲۰ هزار شرکت و هسته فناوری و ۱۰۹ مرکز رشد در حدود ۴۰۰ واحد این دانشگاه در سراسر کشور مستقر هستند و با بسیج همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم با هم‌افزایی که با بسیج ایجاد خواهد شد به جهش عملی کشور کمک کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha