• یکشنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۳:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95122113701
  • خبرنگار : 71572

سرمربی ایرانجوان بوشهر: امثال قائدی در بوشهر زیاد داریم

سرمربی ایرانجوان بوشهر: امثال قائدی در بوشهر زیاد داریم

سرمربی ایرانجوان بوشهر می‌گوید بازیکنان این تیم علی‌رغم وجود مشکلات شدید مالی، برای زنده نگه داشتن نام بوشهر تلاش می‌کنند.

سعید مفتخر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دو پیروزی اخیر ایرانجوان مقابل خونه به خونه بابل و استقلال اهواز که باعث بهبود شرایط این تیم در جدول رده بندی شده است، اظهار کرد: بازیکنان ما تلاش زیادی می‌کردند و چندوقت بازی خوبی ارائه می‌دادیم ولی نتیجه مناسب نمی‌گرفتیم. با این حال خدا را شکر توانستیم دو برد خوب در دو بازی آخرمان کسب کنیم تا فاصله امتیازمان با انتهای جدول بیشتر شود و تمرکزمان بالاتر برود. البته باز هم باید از این بهتر شویم.

سرمربی ایرانجوان بوشهر درباره تغییر شرایط این تیم نسبت به زمان سرمربیگری خرمزی، گفت: خرمزی هم زحمت زیادی برا تیم کشیده بود ولی بعضی اوقات شرایط طوری پیش می‌رود که تیم نتیجه نمی‌گیرد. ما نوع و شکل کار تیم را تغییر دادیم و بازیکنان تیم هم این تغییرات را پذیرفتند و به همین ترتیب نتایج‌مان بهتر شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا مانند زمان محمود خرمزی، ایرانجوان در زمین آسفالت تمرین می‌کند؟ بیان کرد: من از مشکلات زمان خرمزی آگاهی ندارم ولی در حال حاضر ما مشکل زمین نداریم و وضعیت‌مان بد نیست. با این حال برای هتل و رفت و آمد با مشکل مالی روبرو هستیم. علیرغم تمامی این مشکلات، بازیکنان ما تلاش می‌کنند که نام بوشهر را زنده نگه دارند.

مفتخر ادامه داد: من از روز نخست به بازیکنان تیم گفتم که ما مشکلات شدید مالی داریم. ما نمی‌توانیم به بازیکنانمان ۱۰۰ هزار تومان پاداش بدهیم که این مسائل به مرور باعث پایین آمدن انگیزه و تمرکز آن‌ها می‌شود. با این حال بازیکنان‌مان تلاش زیادی کرده‌اند و نتایج خوبی گرفته‌ایم. خرمزی و من مربیان بومی بوشهر هستیم و برای بوشهر خدمت می‌کنیم.

سرمربی ایرانجوان بوشهر در ادامه درباره درخشش خیره کننده مهدی قائدی، پدیده ۱۸ ساله این تیم که با زدن ۱۰ گل توانسته سومین گل‌زن برتر لیگ آزادگان باشد، اظهار کرد: مهدی فصل قبل در زیر گروه استان بازی می‌کرد و من چند تا از بازی‌های او را در آن زمان دیده‌ام. از این دست استعدادها در بوشهر زیاد است مانند مهدی طارمی، دانیال ماهینی، حسین ماهینی و... . مهدی قائدی‌های زیادی در بوشهر هستند که استعداد زیادی در فوتبال دارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا مهدی قائدی در نیم فصل پیشنهادی برای پیوستن به تیم‌های لیگ برتری داشته است؟ گفت: او سه چهار پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشت ولی با توجه به نیازی که ما به او داشتیم، تا انتهای فصل او را نگه داشتیم. او در نظر دارد که بعد از جام جهانی جوانان در مورد انتقال به تیم‌های دیگر تصمیم بگیرد. من هم برای او در باشگاه جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم.

سعید مفتخر در ادامه درباره هدف ایرانجوان برای انتهای فصل ۹۶-۹۵ لیگ آزادگان بیان کرد: ما می‌خواهیم که جایگاه ایرانجوان بهتر از این شود. ما سال گذشته بعد از عید مشکلات شدید مالی داشتیم. امیدوارم امسال به این صورت نباشد. استاندار به ما قول داده که برای عید به باشگاه پول تزریق کند تا بتوانیم پول بازیکنان را پرداخت کنیم.

سرمربی ایرانجوان در پایان درباره ادعای باشگاه راه آهن گفت: برای تیم ما که تا به حال چنین اتفاقی نیفتاده است. بازیکنان ما جوان با انگیزه هستند و ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha