• شنبه / ۵ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 96010501207
  • منبع : نمایندگی زنجان

رئیس پلیس‌راه استان زنجان اعلام کرد:

حجم بالای ترافیک در آزادراه‌های زنجان ـ تبریز و زنجان ـ قزوین

حجم بالای ترافیک در آزادراه‌های زنجان ـ تبریز و زنجان ـ قزوین

ایسنا/زنجان رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: در حال حاضر شاهد حجم بالای ترافیک در آزادراه‌های زنجان ـ تبریز و زنجان ـ قزوین هستیم،

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا  با بیان اینکه در حال حاضر شاهد حجم بالای ترافیک در آزادراه‌های زنجان ـ تبریز و زنجان ـ قزوین هستیم، افزود: آمار سوانح جاده‌ای حاکی از آن است که بیشترین عامل بروز سوانح جاده‌ای در ایامی که پشت سر گذاشته‌ایم، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک بالا در ایام نوروز دلیل اصلی بروز خستگی و خواب‌آلودگی در رانندگان است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز شاهد حجم بالای ترافیک در جاده‌ها هستیم و همین امر باعث می‌شود که راه نسبت به سایر روزها طولانی‌تر به نظر برسد، به همین خاطر به هم‌وطنان توصیه می‌کنیم بعد از دو ساعت رانندگی، حتما اقدام به استراحت کنند.

این مسئول با یادآوری اینکه در حال حاضر حجم ترافیک در آزادراه‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز بالا و تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان زنجان به آرامی انجام شده و مشکلی در تردد وجود ندارد، ادامه داد: در طرح نوروزی پلیس‌راه استان زنجان که از ۲۵ اسفندماه پارسال آغاز شده است، ۸۰ واحد گشتی در محورهای مواصلاتی استان زنجان فعالیت دارند.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان با تاکید بر اینکه باید با فرهنگ‌سازی نسبت به کاهش سوانح جاده‌ای اقدام کرد، افزود: متاسفانه هنوز هم با وجود اینکه اقدامات فرهنگی زیادی در خصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی انجام گرفته، بازهم شاهد بروز سوانح جاده‌ای به واسطه عامل انسانی هستیم و این می‌طلبد که در این زمینه اقدامات بیش از پیشی انجام شود.

به گزارش ایسنا، از آغاز سفرهای نوروزی (25 اسفندماه پارسال) تا به امروز (پنجم فروردین‌ماه) چند سانحه رانندگی اتفاق افتاده و منجر به فوت 5 نفر از هم‌وطنان‌مان شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha