• چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 96020603442
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

فرماندار میاندوآب اعلام کرد:

فرصت 20 روزه اعضای شورای شهر میاندوآب برای اعتراض به حکم محرومیت

فرصت 20 روزه اعضای شورای شهر میاندوآب برای اعتراض به حکم محرومیت

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار میاندوآب گفت: اعضای شورای شهر 20 روز فرصت دارند تا به حکم محرومیت ابلاغ شده اعتراض کنند.

ناصر امیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص حکم محرومیت از حضور و داوطلب شدن برای همه اعضا شورای شهر میاندوآب گفت: اعضا به مدت 20 روز فرصت دارند نسبت به این حکم اعتراض کنند.

وی ادامه داد: این حکم توسط دبیر شورای حل اختلاف استان صادر شده و دو روز پیش توسط فرمانداری به اعضا ابلاغ شده است که البته این حکم قابل اعتراض بوده و امکان تجدید نظر وجود دارد.

فرماندار میاندوآب، دلیل صادر شدن حکم محرومیت اعضای کنونی شورا را برخی تخلفات اداری عنوان کرد و افزود: همه ما مطیع قانون هستیم در صورت تایید حکم اعضا حق شرکت نخواهند داشت. 

پیش از این رئیس شورای شهر میاندوآب به ایسنا گفته بود: حکم محرومیت از حضور و داوطلب شدن برای همه اعضا شورای شهر میاندوآب صادر شده است ولی فعلا قابل اجرا نیست.

اسکندر سجادی افزود:فرماندار میاندوآب نامه ای برای شورای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان ارسال کرده که بنده از تاریخ و محتوای آن اطلاعی ندارم، این شورا هم در تاریخ 24 فروردین 96 تشکیل جلسه داده و رای بدوی به عدم حضور همه 11 عضو فعلی شورای شهر میاندوآب برای یک دوره انتخابات داده است. این حکم در تاریخ 28 همین ماه از طرف فرمانداری به اعضای شورای شهر ابلاغ شده است در حالی که نه تفهیم اتهامی صورت گرفته و نه اجازه دفاع به ما داده شده است علی ای حال این حکم تا 24 اردیبهشت برای همه اعضا قابل اعتراض است.

وی ادامه داد: علاوه بر حق اعتراض احکام صادره توسط شورای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان بعد از رسیدگی و تایید در شورای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات مرکزی که ریاست آن هم بر عهده مهدی چمران است قابل اجرا است که قطعا این حکم شامل دوره جاری نخواهد شد.
 
رئیس فعلی شورای شهر میاندوآب با اشاره به احکام صادره گفت: هر چند در حکم ابلاغی اعضا تفاوت هایی وجود دارد ولی بحث انحلال و انفصال که در شهر شایعه شده است به هیچ عنوان وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha