• شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 96020904615
  • منبع : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سردار پاکپور:

ایران اسلامی جزیره ای امن در دریای پرتلاطم ناامنی منطقه است

 ایران اسلامی جزیره ای امن در دریای پرتلاطم ناامنی منطقه است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ما در دریای پرتلاطم ناامنی در منطقه قرار داریم و به فضل الهی ایران اسلامی امروز جزیره ای امن در این منطقه است.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در یادواره شهدای تیپ نیروی ویژه صابرین که با حضور فرماندهان، مسئولین ، خانواده های معظم شهدای صابرین و جمعی از همرزمان آنان در مجتمع فرهنگی غدیر نیروی زمینی سپاه برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای صابرین و شهدای مظلوم مرزبانی جمهوری اسلامی که در میرجاوه به شهادت رسیدند، با تأکید براینکه رزمندگان صابرین در هر مأموریتی حضوری اطمینان بخش داشته و دارند گفت: ارتباط بنده با این عزیزان همواره ارتباطی از جنس رفاقت بوده و هرجا اسم صابرین در میان است صحبت از رشادتها و فداکاریهای این رزمندگان غیور و از جان گذشته است.

وی با یادآوری خاطره ی حضور رزمندگان یگان ویژه صابرین در ارتفاعات شمالغرب گفت: مواضع و ارتفاعاتی که در اختیار این نیروها قرار داشت به بهترین شکل به سنگرهای غیرقابل نفوذ تجهیز شد و شهدای والامقامی همچون شهید جعفرخان نقش تعیین کننده ای را در دستیابی به ارتفاعاتی که در اختیار ضدانقلاب در شمالغرب بود ، داشتند.

پاکپور با بیان اینکه صابرین در کمترین زمان خود را برای حضور در مأموریتها آماده می کردند اظهار کرد: این شهدای والامقام ایثارگرانه از تمامی جلوه های دنیایی گذشتند تا از کیان اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت و حریم اهل بیت (علیهم السلام ) دفاع کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد: امنیتی که امروز در ایران اسلامی و عمق کشور حاصل شده است مرحوم رشادتها و فداکاریهای شهدایی همچون شهید شوشتری، شهید محمدزاده و دلاورمردانی است که از جان خود در برقراری امنیت پایدار در مرزها گذشتند.

وی افزود: حضور مستشاری رزمندگان صابرین، در یاری رساندن به جبهه مقاومت نیز زبانزد و برای سایر رزمندگان روحیه بخش بود.

پاکپور با بیان اینکه بار سنگینی بر دوش مادران و همسران شهدا است ، تاکید کرد: اینکه فرزندان شهدا را بگونه ای تربیت کنند که همچون پدر مایه ی افتخار انقلاب و نظام شوند رسالتی خطیر بشمار می رود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ما در دریای پرتلاطم ناامنی در منطقه قرار داریم و به فضل الهی ایران اسلامی امروز جزیره ای امن در این منطقه است.

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی و ارتجاع منطقه با بکارگیری تمامی ابزار و ظرفیت ها به دنبال ایجاد ناامنی درکشور ما هستند اما با رشادت های رزمندگان و از جان گذشتگی ایثارگرانه ی آنان به حول و قوه الهی خباثت ها و توطئه های دشمنان ناکام می شود. 

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای سلحشور یگان ویژه ی صابرین گفت: امروز امنیت در ارتفاعات شمالغرب در شرایط بسیار نامساعد جوی در دمای 40- درجه و در جنوبشرق نیز در دمای بیش از 57 درجه با از جان گذشتگی دلاورانه ی فرزندان این مرز و بوم حاصل می شود و همه ما باید قدردان فداکاری این عزیزان باشیم. 

در پایان این مراسم با حضور سردار پاکپور از خانواده شهدای تیپ نیروی ویژه صابرین تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha