• جمعه / ۵ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 96030502840
  • منبع : نمایندگی گیلان

امام جمعه موقت رشت:

رئیس جمهور اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان را پیگیری کند

رئیس جمهور اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان را پیگیری کند

ایسنا/گیلان امام جمعه موقت رشت خواستار پیگیری جدی اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان از سوی رئیس جمهور شد و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی مانع از اسراف می شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی در خطبه های نمازجمعه شهر رشت، ضمن قدردانی از حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، اظهار کرد: ملت شریف ایران به خاطر نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت کردند لذا این پیروزی بزرگ را خدمت مقام معظم رهبری و رئیس جمهور منتخب تبریک می گوییم.

وی حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در انتخابات را موجب حیرت دشمنان دانست و افزود: این در حالی است که انتخابات در آمریکا به عنوان کشور مدعی دموکراسی با حضور 55 درصد از مردم برگزار شد.

امام جمعه موقت رشت خواستار پیگیری جدی اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان از سوی رئیس جمهور شد و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی مانع از اصراف می شود.

حجت الاسلام صدیق عربانی با بیان اینکه دولت باید برای حل مشکلات مردم راه حل داشته باشد، گفت: دولت باید همواره با مردم باشد و در اجرای برنامه ها از جوانان استفاده کند.

این کارشناس دینی با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا به کشور متحجر عربستان، عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا ایران را تروریست می خواند؛ این در حالی است که عربستان با اقدامات جنگ افروزانه خود دست به کشتار مسلمانان می زند و اگر جسارتی نسبت به ایران داشته باشد، سیلی محکمی از نیروهای مسلح ما خواهد خورد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به تبیین اثرات فردی و اجتماعی روزه داری پرداخت و خاطرنشان کرد: روزه خواری در میان مردم روزه دار به فضای ایمانی و معنوی مسلمانان خدشه وارد می کند لذا حتی مسافران نیز باید حرمت ماه رمضان را نگه دارند.

امام جمعه موقت رشت روزه خواری در فضای باز و عمومی را خلاف قانون دانست و گفت: کشور ما کشور پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است لذا باید این خاک را گرامی بداریم.


انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha