• دوشنبه / ۸ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 96030804811
  • منبع : نمایندگی البرز

اعضای باند سارقان فروشگاه‌های زنجیره‌ای البرز دستگیر شدند

اعضای باند سارقان فروشگاه‌های زنجیره‌ای البرز دستگیر شدند

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز با اشاره به چگونگی دستگیری باند سرقت فروشگاه‌های زنجیره ای استان، اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مشکین‌دشت بلافاصله مأموران پلیس‌آگاهی به محل اعزام شدند.

 به گزارش ایسنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح در نشست مطبوعاتی  امروز(هشتم اردیبهشت)، ادامه داد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد سارقان از درب پشتی و به شیوه تخریب کرکره وارد فروشگاه شده و پس از تخریب گاوصندوق مبلغ 35 میلیون تومان وجه نقد را به سرقت برده‌اند.

وی افزود: این سارقان به فروشگاه دیگری دستبرد زده و ضمن تخریب درب‌ها و گاوصندوق مبلغ بیش از 26 میلیون تومان وجه نقد را به سرقت بردند.
وی گفت: برای شناسایی این باند سارقان چند تیم عملیاتی فعال شده و با  بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته فروشگاه‌های یادشده یک جوان که سعی بر تخریب درب‌های ورودی داشت را مشاهده کردند.
کامرانی صالح خاطرنشان کرد: با توجه به پوشش چهره متهمان شناسایی این فرد با مشکل مواجه شد، اما روند سرقت‌های صورت گرفته نشان می‌داد این اقدامات توسط یک باند انجام‌گرفته است.
فرمانده  انتظامی البرز با اشاره به نحوه شناسایی متهمان گفت: در نهایت با اقدامات فنی و شناسایی مخفیگاه متهمان آغاز‌ و در نهایت آدرس یکی از متهمان در منطقه مشکین‌دشت شناسایی شد.
این مسئول تصریح کرد: آدرس کشف‌شده توسط چند تیم مجزا تحت مراقبت نامحسوس قرار گرفت.
سردار کامرانی صالح افزود: درنهایت نیروی پلیس روز۳۰ اردیبهشت پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت سوژه موردنظر مشاهده کردند که سوژه با یک دستگاه خودرو ۲۰۶ از منزل خارج و ‌با سوار کردن شخص دیگری به سمت فردیس حرکت کرد.
وی با بیان اینکه طی عملیات انجام‌گرفته سارقان در حال سرقت از فروشگاهی دیگر تحت محاصره مأموران قرارگرفته و طی یک عملیات دستگیر شدند، افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی مأموران ابتدا منکر سرقت شدند اما در مواجه با اسناد و مدارک به ۱۱ فقره سرقت از فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مبلغ 700 میلیون تومان اقرار کردند که دو مورد از این سرقت‌ها نافرجام بود، از طرفی تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی وجود دارد.
فرماندهی انتظامی استان البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود ‌با اشاره به اهم فعالیت‌های پلیس ازجمله راهور و انتظامی در ایام ماه مبارک رمضان گفت: اداره اماکن هماهنگی خوبی از قبل انجام داده تا آسایش و آرامش مردم به‌خوبی فراهم شود.
وی افزود‌: برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای جاده چالوس و تردد در محورهای مواصلاتی برای اعزام زائران برای ارتحال حضرت امام راحل در نظر گرفته و بیش از ۵۰ تیم آماده‌ شده تا زائران را تا مرقد امام(ره) تحت پوشش قرار دهند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha