• جمعه / ۲ تیر ۱۳۹۶ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 96040200704
  • منبع : نمایندگی سمنان

/روز قدس روز اسلام است/

امام جمعه موقت سمنان: نقشه‌های استکبار در خاورمیانه و فلسطین شکست خورده است

امام جمعه موقت سمنان:
نقشه‌های استکبار در خاورمیانه و فلسطین شکست خورده است

ایسنا/سمنان امام جمعه موقت سمنان با اشاره به سیاست‌های دنیای استکبار در خاورمیانه و ماجرای اشغال و غصب سرزمین‌های فلسطینی گفت: نقشه های دنیای استکبار در خاورمیانه و فلسطین شکست خورده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس همزمان با آخرین جمعه سال در جمع نمازگزاران سمنانی اظهار کرد: استکبار در یک قرن اخیر همواره به دنبال ایجاد یک پایگاه برای خود در منطقه بوده اما همه نقشه‌های آمها برای خاورمیانه جدید شکست خورده است.

وی با تقدیر از حضوز مردم ایران در راهپیمایی امروز تصریح کرد: در سایه اتحاد و همدلی است که دنیای اسلام می‌تواند بر نقشه‌های شوم دشمنان اسلام ناب محمدی فائق شود.

امام جمعه موقت سمنان با بیان این‌که دنیای استکبار برای تامین منافع خود به دنبال ایجاد پایگاه در خاورمیانه بود، افزود: آمریکا و دنیای استکبار با ایجاد رژیم اشغالگر قدس به دنبال تامین منافع خود و چپاول سرمایه‌های مسلمانان منطقه بوده و از همین رو از همان 70 سال قبل در پی طراحی جایگاهی برای خود در خاورمیانه بودند.

امام جمعه موقت سمنان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه ای نام برد و گفت: امروز همه پایگاه‌های آمریکا در منطقه در تیررس موشک‌های ایرانی است.

وی با اشاره به پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایت‌ها و ترقه بازی‌های داعش در ایران گفت: نه تنها گروهک‌هایی همچون داعش بلکه هر کشوری در برابر ایران اسلامی قرار گیرد، محکوم به شکست خواهد بود و سیلی محکم‌تری از نظام مقدس اسلامی خواهد خورد.

عبدوس از داعش و تکفیری های تروریست به عنوان دست پروده آمریکایی‌ها نام برد و افزود: داعش به نمایندگی از اربابان آمریکایی و سعودی خود دست به جنایت در منطقه می‌زنند.

وی با اشاره به توانایی‌های جمهوری اسلامی گفت: به همین دلیل بود که مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های معظم شهدا ابه دشمنان ایران اسلامی هشدار دادند که هر اقدامی بر علیه نظام اسلامی ایران با پاسخ دندان شکن و سیلی محکم‌تری همراه خواهد شد.

امام جمعه موقت سمنان از اصابت موشک‌های ایران به نقاط از پیش تعیین شده در مرکز فرماندهی تروریست‌ها به عنوان مصداقی از توان بالای دفاعی ایران نام برد و افزود: شلیک موشک‌های میان برد از فاصله 700 کیلومتری که به دستور مستقیم فرماندهی کل قوا انجام شد نشان داد که ایران اسلامی از قدرت بسیار بالایی در منطقه و جهان برخوردار است.

انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha