• شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۶ / ۰۰:۳۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 96040300785
  • منبع : نمایندگی سمنان

تاکید خانه کارگر سمنان بر لزوم برخورد با عوامل توهین به رئیس‌جمهور

ایسنا/سمنان خانه کارگر استان سمنان با صدور بیانیه ای ضمن تجلیل از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، توهين به رئيس جمهور منتخب توسط برخی افراد وحدت شکن را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا - منطقه سمنان، خانه کارگر استان سمنان در این بیانیه آورده است: اقدام وحدت شکن و صهیونیست شاد کن عده ای قلیل اما پر سر و صدا را که در روز قدس و در میان راهپیماییانقلابی که نماد یک دلی ملت است را قاطعانه محکوم و اعلام می کنیم رئیس جمهور، برگزیده فرهیخته ملت بزرگ ایران و نماد وحدت ملی است و به هیچ وجه و به هیچ کس اجازه نمی دهیم پا روی رای مردم بگذارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما توهین به رئیس جمهور، رئیس مجلس، معاون اول و نایب رئیس مجلس را جسارت به ساحت رهبر انقلاب، و امت انقلابی می دانیم و از متولیان امر می خواهیم بدون تعلل و با اقتدار کامل یقه هتاکان را بگیرند و پای میز محاکمه کشند. نباید بگذاریم عده ای قلیل با مطامع حقیر وحدت راهبردی ملت را تیغ در میان بگذارند.

کارگران سمنانی، برخورد قانونی و صریح و سریع با این وحدت شکنان را ضروری دانسته و در بیانیه خود آورده اند: صراحتا اعلام می کنیم که باید به این جسارت، تودهني  و پاسخی محکم داده شود چرا که اگر ارکان جمهوریت نظام مورد هجوم قرار گیرد از اسلامیت نظام هم چیزی باقی نخواهند گذاشت که این قوم مبتلا به افراط و تفریط کارنامه ای جز تخریب و نابودی منافع ملی ندارند.

در این بیانیه همچنین عنوان شده است: شايسته است كساني كه در روز قدس سال ٨٨ از به اصطلاح بازندگان انتخابات مي خواستند حساب خود را از افرادي كه شعارهاي هنجار شكن سر مي دادند جدا نمايند امروز براي نشان دادن حس نيت خود به نظام جمهوري اسلامي بايد هر چه زودتر حساب خود را از افرادي كه امروز به رئيس جمهور منتخب تاختند، جدا نمايند چرا كه براساس اصل ١٣٣ قانون  اساسي رئيس جمهور بعد از مقام معظم رهبري دومين مقام عالي كشور محسوب مي گردد و توهين به ايشان توهين به اساس نظام و قانون اساسي و مهمتر از همه به مردم، دموكراسي  و مردم سالاري و البته به اخلاق و اسلام مي باشد لذا اين گونه اتفاق ها و برخوردها با هيچ منطقي سازگار نيست و مسولان محترم قضایی بايستي هر چه زودتر بدون هيچ گونه مماشاتي با اين هنجارشكني و ساختار شكني بصورت جدي و قاطع برخورد نمايند و چنانچه هر چه زودتر اين آتش تفرقه خاموش نشود دود آن بعدها به چشم خيلي ها خواهد رفت.

اين گونه اقدامات خودسر و فراقانوني بيش از هر چيزي امنيت ملي و انسجام و وحدت ملي ما را نشانه گرفته است و باعث تخريب چهره كشور عزيزمان در نزد جهانيان و همين طور مردم شايسته كشورمان مي شود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: در شرايطي كه كشورما بدليل شرايط خطرناك منطقه بيش از هر زماني به وحدت و يكپارچگي نياز دارد ضروري است با اين گونه اقدامات غير عقلاني و غير معقول برخورد محكم و لازم صورت بگيرد.

به اميد توسعه روزافزون عقلانيت، اعتدال و خردگرايي و افول افراطي‌گري و بنيادگرايي در كشور عزيزمان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha