• شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96040300987
  • خبرنگار : 71580

مسابقات قهرمانی تکواندو جهان

برنز آرمین هادی پور قطعی شد

برنز آرمین هادی پور قطعی شد

رقابت‌های مرحله مقدماتی وزن 54 – کیلوگرم در قهرمانی مسابقات جهان به پایان رسید و آرمین هادی پور پس از کسب پیروزی در مبارزه چهارم توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی تکواندوی جهان 2017 از ساعت 04:30 بامداد شنبه با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور و با برگزاری مبارزات مرحله مقدماتی وزن 54 – کیلوگرم در بخش مردان و 46 – کیلوگرم در بخش زنان در سالن تیوان آرنا شهر موجو کره جنوبی آغاز شد که در روز نخست تیم‌ ‌ملی ایران تنها در گروه مردان نماینده داشت.

آرمین هادی پور، نخستین نماینده ایران در اولین گام رو در روی در روی آنشومن پاراشار از هند قرار گرفت و موفق شد 31 بر پنج در راند دوم حریفش را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

نماینده وزن 54 – کیلوگرم ایران در دومین دیدار خود به مصاف سالومون دمسه از اتیوپی رفت و در دیداری نزدیک 22 بر 15 حریف آفریقایی خود را از پیش‌رو برداشت و به جمع 32 نفر پایانی راه یافت.

هادی پور در مبارزه سوم با رینالدی اتمانگارا از اندونزی مبارزه کرد. نماینده اندونزی مدال برنز قهرمانی آسیا 2014 را در کارنامه دارد. هادی پور در این مبارزه حساس 24 بر سه به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

هادی پور در مرحله چهارم با «مورات لاچوری» از بلژیک (قهرمان اروپا در سال 2016 و نایب قهرمان دانشجویان در سال 2015) مبارزه کرد که در پایان توانست با نتیجه 17 بر 9 این تکواندوکار را از دور رقابت‎ها خارج کرده و با راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی نماید.

تکواندوکار وزن اولی کشورمان برای راهیابی به فینال این رقابت‌ها باید به مصاف «رامنارونگ ساوکویهار» از تایلند دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2015 و نایب قهرمان آسیا در سال 2016 برود.

همچنین نمایندگان کره‌جنوبی و ایتالیا در آن سوی جدول به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند.

مبارزات نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها فردا (یکشنبه) از ساعت 14:30 پیگیری می‌شود.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha