• یکشنبه / ۴ تیر ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96040401670
  • منبع : نمایندگی خوزستان

پس از پیوستن به پرسپولیس؛ واحد حقوقی باشگاه فولاد: شاهین عباسیان با ما قرارداد دارد

پس از پیوستن به پرسپولیس؛ واحد حقوقی باشگاه فولاد: شاهین عباسیان با ما قرارداد دارد

واحد حقوقی باشگاه فولادخوزستان در خصوص پیوستن شاهین عباسیان به تیم پرسپولیس، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، بر اساس اعلام واحد حقوقی باشگاه فولادخوزستان، با توجه به تمام نشدن مدت زمان قرارداد با این باشگاه، پیوستن شاهین عباسیان به هر تیم دیگر خلاف مقررات است. بر این اساس بازیکن نام‌برده که در سال گذشته غیبت‌های زیادی داشته است، همچنان یک سال از مدت قراردادش با باشگاه فولادخوزستان باقی مانده که در این راستا گزارش‌های مربوط به غیبت این بازیکن در طول این مدت، همگی به سازمان لیگ ارسال شده است و در روزهای آینده نیز درخواست باشگاه مجددا ارسال می‌شود.

بر اساس اعلام واحد حقوقی، شاهین عباسیان یک فصل دیگر، بازیکن باشگاه فولادخوزستان به شمار می‌آید و نسبت به تعهدات خود در قبال فولادخوزستان مسئول است چرا که فصل گذشته را کامل غیبت کرده بود.

در توضیحات واحد حقوقی باشگاه فولاد همچنین آمده است: این بازیکن اواسط فصل گذشته با مراجعه به باشگاه مانند یک بازیکن آزاد رفتار کرد و علی‌رغم داشتن قرارداد مالی، درخواست مبلغ بالایی کرد که به ایشان ابلاغ شد که بازیکن باشگاه است و تا غیبت کرده است اما این بازیکن باز هم اقدام به غیبت کرد که کلیه گزارش‌های غیبت به سازمان لیگ ارسال شده است.

بازیکن نام‌برده در طول فصل گذشته با توجه به اعلام نیاز تیم‌ملی جوانان، کمتر فرصت حضور در اردوی تیم فولاد را یافت و مسئولان باشگاه نیز به احترام پیراهن مقدس تیم‌ملی، هیچ‌گونه اعتراضی نسبت به این موضوع نداشتند اما با توجه به عدم حضور عباسیان در تمرینات فولاد، به ناچار نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مکاتبات لازم را با فدراسیون فوتبال نیز انجام داده‌اند.

شاهین عباسیان که فوتبال خود را از آکادمی فوتبال باشگاه فولادخوزستان آغاز کرد و سابقه عضویت در تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید فولادخوزستان را دارد، دیروز (شنبه) با عقد قراردادی به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۲:۵۲

هر چه مدیران لایق!!! فولادی تو قضیه سروش رفیعی حقشون رو گرفتند و راست گفتند اینجا هم همینجور، آقای اژدری زاده عزیز بعد رفتن آقای دهکردی باشگاه فولاد هم مرد، یه چیزی به اسم تیم مونده و تو و دار و دستت که هدفتون رسوندن فولاد به همین سطح بود. به سطحی که الان باید بگرده دنبال پیر و پاتالای قدیمی فولاد، فولادی که هر سال چند تا جوون رو می کرد الان به چه وضعیتی افتاده است، نکته مهم اینه که تا وقتی که فولاد پولشو صرف بچه های غیر بومی می کنه و امثال بختیار و ساسان و سروش رفیعی رو پرورش می ده نتیجش همین میشه، زمان نقل و انتقالات که میشه همشون می شن عاشق سینه چاک استقلال و پرسپولیس. فولاد هم باید عین گداها دنبال اینو اون بچرخه.