• دوشنبه / ۵ تیر ۱۳۹۶ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96040502139
  • خبرنگار : 90089

حسینی‌کیا:

«وحدت» نباید توسط جریان‌های سیاسی خدشه‌دار شود

«وحدت» نباید توسط جریان‌های سیاسی خدشه‌دار شود

یک عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس گفت: آن چیزی که باعث دوام و بقاء نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شده است «وحدت» و «اتحاد» داخلی بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این وحدت نباید توسط هیچ یک از جریان‌های سیاسی خدشه‌دار شود، نه از یک سو با حمله به شورای نگهبان و برخی نهادهای انقلابی و نه از سوی دیگر با جسارت و کم لطفی در حق مدیران ارشد نظام، هر دوی این رفتارها محکوم است.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی  «وحدت» همواره رمز پیروزی بوده است. یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که امام خمینی(ره) همه نیروها را در کنار هم قرار داد و چتر مقام معظم رهبری نیز بر سر همه جریان‌ها و گروه‌هاست.

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی مجلس یادآور شد: جایگاه‌ها و مسئولیت‌هایی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمده است که اگر نبود، این نظام هم پا برجا نمی‌ماند. یکی از آن‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. امام (ره) فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». هر فرد یا جریانی بخواهد متعرض سپاهی که مظهر اقتدار ایران اسلامی است در افکار عمومی منفور خواهد بود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر وقتی مردم اراده می‌کنند و فردی را به عنوان رییس‌جمهور انتخاب می‌کنند نباید متعرض اراده مردم و توهین به این شخصیت‌ها کرد. این دو جریان در تقابل یکدیگر نیستند. برای حفظا وحدت ملی باید در کنار هم باشند تا مشکلات کشور حل شود در غیر این صورت مشکلات کشور و مردم بیش از گذشته خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید با وحدت  و تلاش، آینده ایران اسلامی را بسازیم. با ظرفیت خوبی که فراهم شده بسیار مهم است که کشور را از شرایط بحران اقتصادی و بیکاری نجات دهیم.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس متذکر شد: دشمن، دشمن است شاید نیم نگاهی به برخی افراد و جریان‌ها داشته باشد اما نباید فراموش کرد که به صغیر و کبیر این کشور رحم نخواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha