• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۳۹۶ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96040703106
  • منبع : نمایندگی گیلان

نماینده شهرستان آستارا:

جای خالی پلیس توریسم در نیروی انتظامی محسوس است

جای خالی پلیس توریسم در نیروی انتظامی محسوس است

دبیر کمیسیون اصل 90 و نماینده شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: جای خالی پلیس توریسم در نیروی انتظامی محسوس است.

به گزارش ایسنا،ولی داداشی در نشست مشترک فرمانده انتظامی با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،هنگ مرزی،امام جمعه،دادستان،فرماندار،پرسنل انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه، نیروی انتظامی و همه شهدای کشور را گرامی بداریم که امنیت و آسایش امروز را مدیون آن‌ها هستیم.

وی با تأکید بر این‌که «مشکلات در کنار هم و با همدلی حل می‌شود»، افزود: آسیب‌هایی متوجه خانواده نیروی انتظامی می‌باشد که مشکلات معیشت،مسکن و کمبود نیرو از مهمترین آن‌ها هستند.

وی به رایزنی‌های خود با فرمانده انتظامی استان گیلان در خصوص رفع مشکل کمبود نیرو در  شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد:با همدلی مسئولان شهرستان نیز این مشکلات به حداقل خواهد رسید.

دبیر کمیسیون اصل 90 از ایجاد کلانتری در شهرک عباس آباد سخن گفت و تصریح کرد: با مساعدت شهرداری آستارا می توان مقدمات ایجاد این کلانتری را نیز فراهم کرد.

وی فرهنگ‌سازی عمومی و آشنا نمودن هموطنان با وظایف ذاتی پلیس را از اولویت‌های کاهش انتقادات عنوان کرد و گفت: صدا وسیما،رسانه ها،روزنامه ها و خبرگزاری ها نیز نقش ویژه و تأثیرگذاری را در این زمینه دارند.

وی در بخش پایانی سخنان خود،جای خالی پلیس توریسم و گردشگری در مجموعه نیروی انتظامی کشور را محسوس دانست و اضافه کرد: می‌طلبد با کمک همه مسئولان کشور، این پلیس در سطح کشور راه‌اندازی شود.

نماینده شهرستان آستارا در مجلس تأکید کرد: شهرستان آستارا یک منطقه گردشگرپذیر است و با نگاهی اجمالی به حضور بیش از 4 میلیون گردشگر از اقصی نقاط کشور و سایر کشورهای جهان، می‌توان بر اهمیت تشکیل این پلیس پی برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha