• یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۶ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 96041105241
  • منبع : نمایندگی کرمان

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان:

هیچ طرحی برای تخریب خانه شهر ارایه نشده است

ایسنا/کرمان مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان با تأکید بر آن‌که هیچ طرحی برای تخریب خانه شهر ارایه نشده است، گفت: استاندار کرمان برای این مهم، از همه کارشناسان زبده کشور یک تیم مشورتی تشکیل داده تا این طرح با حفظ تمامیت خانه شهر اصلاح شود.

«نقی عظیمی‌زاده» در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص سرنوشت خانه شهر کرمان و جلسه استاندار کرمان با معاون سازمان میراث فرهنگی کشور در تهران، گفت: حفظ تمام قسمت‌های خانه شهر و رعایت احترام به نظرات مردم، موضوع اصلی و مهمی است که مورد تأکید استاندار و آقای طالبیان در جلسه روز گذشته بوده است.

وی با بیان این‌که نظر استاندار احترام به نظرات مردم است، اظهار کرد: مردم علاقه‌مند هستند که این اثر حفظ شود و استاندار کرمان نیز نظرشان بر حفظ کامل خانه شهر است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان ادامه داد: طرح‌هایی که از سوی کارشناسان داده شده در حال بررسی و کارشناسی هستند و در جلسه روز گذشته نیز این طرح‌ها ارایه شد، بر وجود خانه شهر حتی سوله خانه شهر بودند.

وی با اشاره به این‌که در دوران پیش از استانداری آقای رزم‌حسینی، طرح بر نبود خانه شهر ارایه شده بود، افزود: به‌دنبال طرحی هستیم که خانه شهر حفظ شود و در کنار آن راهی برای ورودی ساختمان جدید استانداری نیز ارایه شود تا هزینه‌هایی که از محل بیت‌المال برای ساخت ساختمان جدید استانداری شده به هدر نرود، ضمن آن‌که خانه شهر که مورد علاقه مردم است، نیز حفظ شود.

عظیمی‌زاده خاطرنشان کرد: همه نظرات کارشناسی، فنی، معماری و عمرانی روز گذشته بر محور حفظ و مرمت همه خانه شهر بود و غیر از آن، ایده دیگری مطرح نشد.

وی از تیم کارشناسان خبره کشوری که میراث فرهنگی برای بررسی این موضوع تشکیل داده است، سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: طرح‌های اجرایی ساختمان جدید استانداری، خانه شهر در اختیار این تیم کارشناسی قرار گرفته است تا برای حل این مشکل تدبیری عالمانه اندیشیده شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان ادامه داد: استاندار اعلام کردند که باید راه حلی برای حفظ حقوق ساختمان جدید استانداری هم‌چنین حفظ خانه شهر ارایه شود.

وی با تأکید بر این‌که هیچ طرحی برای تخریب خانه شهر ارایه نشده است، تصریح کرد: استاندار کرمان برای این مهم، از همه کارشناسان زبده کشور یک تیم مشورتی تشکیل داده تا این طرح با حفظ تمامیت خانه شهر اصلاح شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha