• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۶ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 96041809784
  • خبرنگار : 90047

بیماری کیمیا علیزاده و درمان سه هفته‌ای

بیماری کیمیا علیزاده و درمان سه هفته‌ای

فیزیوتراپ کیمیا علیزاده درباره آخرین وضعیت او بعد از بازگشت از مسابقات جهانی کره جنوبی، گفت: علیزاده دچار نوعی سندرم است که به نوعی سیستم عصبی و عضلات محیطی وی را درگیر می‌کند. البته درمان این بیماری تا سه هفته‌ طول می کشد.

سارا جمهوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: علیزاده در همان کره جنوبی دچار سرگیجه و عدم تعادل شده بود. بعد از بستری شدن در بیمارستان و انجام آزمایش‌های مختلف پزشک معالجش روز گذشته (شنبه) این تشخیص را داد که او مبتلا به نوعی سندرم است. در حقیقت این سندرم نوعی بیماری است که در اثر حمله سیستم ایمنی بدن به اعصاب محیطی ایجاد می‌شود و به دنبال این حمله احساس ضعف در ماهیچه‌ها و عدم تعادل می‌شود.

وی با بیان این که درمان این بیماری تا سه هفته‌ طول می‌کشد تا فرد بهبودی کامل خود را پیدا کند، گفت: علیزاده از زمانی که از مسابقات جهانی کره جنوبی بازگشته است، در بیمارستان بستری است و تحت درمان قرار دارد. من امیدوارم که بعد از این مدت علیزاده سلامت جسمانی خود را پیدا کند.

جمهوری در پایان همچنین درباره وضعیت آسیب‌دیدگی‌ مچ پای علیزاده و این که بعد از مسابقات جهانی کره آیا مشکل خاصی برای او پیش نیامده است؟ خاطر نشان کرد: بعد از این که شرایط جسمانی علیزاده بهتر شد هوشیاری کامل و تعادل لازم را پیدا کرد ، در آن صورت آسیب‌دیدگی‌ او را نیز دوباره تحت درمان قرار خواهیم داد. الان راجع‌ به وضعیت آسیب‌دیدگی‌ او و این که بعد از مسابقات جهانی کره آیا دچار مشکل خاصی شده است یا خیر تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۸ ۱۴:۴۷

خبر بد و غیر منتظره ای بود دربارهء قهرمان عزیزمون "کیمیادخت ایران زمین " براش آرزوی سلامتی داریم الهی آمین

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۸ ۱۵:۳۸

😢😢منم اسفند ماه ب این بیماری مبتلا شدم واسه من بیشتر از اون مدت گذشت امیدوارم هر چه زودتر خوب بشن

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۸ ۲۰:۳۴

ببخشید سمیه جان . درمان این بیماری چی هست ؟ چون منم مبتلا شدم ولی متاسفانه هر دکتری میرم متوجه نمیشن و فقط برام آزمایش های گوناگون مینویسن .😢

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۹ ۰۲:۴۶

براشون ازته دل آرزوی سلامتی میکنیم

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۸ ۱۷:۴۹

ان شا الله هر چی زودتر خوب شه و باعث شادی دل ایرانی بشه براش دعا میکنیم

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۸ ۱۸:۰۹

مامان منم دچار یکی از انواع این سندرم شدن که اسمش گیلن بارس مدت زمان درمانش یه کم بیشتر از سه هفته طول کشید اما خدارو شکر خوب شدن بیمارستان شریعتی تهران مرکز این نوع بیماریاس و درمان و تشخیصشون عالیه

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۸ ۲۱:۰۴

امیدوارم زودتر سلامتیشونو بدست بیارن

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۸ ۲۱:۲۲

سلام . من ۱۸ ماهه در گیر این سندرم هستم. بی حسی از کف پام شروع شد و تو ۲ ماه تا پاین کمرم بی حس شد. عضلاتم کاملا ضعیف شد و تا حدود ۱۲ ماه با همبن شدت ادامه داشت. بعد ۱ سال کم کم بی حسی از پاین کمر کم شد و رانهای پام خوب شد اما الان بعد کذشت حدود ۱۸ ماه هنووووز از ساق به پایین بیحسه. ان شا الله مشکل این ورزشکار خوب کشورمون تو همون ۳ هفته برطرف شه.

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۹ ۱۷:۵۱

سلام.من هم ازشندن بیماری کیمیا خانم خیلی ناراحت شدم.من به نوعی ازهمه شماها قدیمی تر هستم ازنظر سابقه بیماری.چون برامن ازسن15سالگی شروع شد.هنوزم که هنوزه ازمچ پا به پایین انگشت پاهام بی حس و هیچ حرکتی نداره الان30سالم شده وهنوز خوب نشده.دوستان اگه کسی جایی رو میشناسه بهم معرفی کنه منم برم شاید خوب شم ممنون.اینم شماره تلگرامم09372894582

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۲۱ ۰۰:۰۷

پیش دکتر چیت ساز متخصص مغز و اعصاب در اصفهان برو

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۹ ۰۹:۳۶

انشالله هر چه زود تر سلامتی شو نو به دست بیارن .

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۹ ۲۳:۵۱

کیمیا عزیزم قهرمان کشور انشاالله زود تر خوب شی و سلامت باشی

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۲۰ ۱۴:۱۱

ایشون عالین

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۲۰ ۱۹:۳۷

کیمیا خانم همان قدری که مدال المپیک شما منو خوشحال و مغرور کرد این خبر بد و بیماری شما منو ناراحت کرد امیدوارم که هرچه زودتر خوب بشی و برامون مدالهای رنگارنگ بیاری و دلمون شاد کنی