• یکشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 96042514004
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سومین همایش ملی شرکت‌های صنعت پخش در اصفهان برگزار شد

سومین همایش ملی شرکت‌های صنعت پخش در اصفهان برگزار شد

ایسنا/اصفهان رییس انجمن شرکت‌های صنعت پخش اصفهان با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: مصرف کالاهای تولید داخل توسط ایرانیان به معنای واقعی تولید و اقتصاد مقاومتی است.

حسین همتی نژاد، در حاشیه همایش گردهمایی عاملان فروش محصولات سالی و سیکارو در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی با حذف واسطه‌های غیر ضروری قیمت و خدمات را در سطح کشور به طور یکسان ارایه دادیم.

وی در رابطه با فعالیت‌های انجمن شرکت‌های صنعت پخش اصفهان افزود: انجمن شرکت‌های صنعت پخش کشور و مشخصا شعبه اصفهان، رسالت توزیع و پخش غذا و دارو را بر عهده دارد. این نهاد تشکل میان دستگاهی تلقی می‌شود و وظایف خود را با رعایت ضوابط و قوانین دولتی دستگاه‌های مختلف از جمله در قسمت دارو با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و در رابطه با توزیع غذا و مجوزهای مربوطه با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: اعضا این انجمن همگی از بخش خصوصی هستند و این تشکل که به عنوان نهاد بین دستگاهی تلقی می‌شود، وظایف خود را در بخش خصوصی و با نظارت‌ دستگاه‌های دولتی انجام می‌دهد.

رییس انجمن شرکت‌های صنعت پخش اصفهان اظهار کرد: این همایش به واسطه یکی از اعضای انجمن که توزیع کننده اقلام غذایی است، برگزار شد و نوعی گردهمایی آموزشی علمی تلقی می‌شود و از شرکت‌های فعال در شبکه توزیع این محصولات در سطح کشور دعوت به عمل آورده تا بازتابی از فعالیت‌های این انجمن و شرکت‌های مربوطه به عنوان یک کار بومی و در سطح ملی داشته باشد.

همتی نژاد اظهار کرد: این همایش، سومین همایشی است که در این رابطه برگزار می‌شود و با توجه به اینکه این محصولات در استان اصفهان تولید می‌شوند هر سه همایش نیز در اصفهان برگزار شده است.

مدیر عامل شرکت پرآور پخش سپاهان در رابطه با نقش شرکت‌های پخش در زمینه فروش، تبلیغات و بازاریابی محصولات گفت: در حقیقت شبکه اصلی توزیع، در نظام فعلی توزیع کالا در کشور، در حوزه دارو و غذا با حذف واسطه‌های غیر ضروری، کالا را از مبدا تولید تا خرده فروشی و با حداقل واسطه به دست مصرف کنندگان می‌رساند.

وی افزود: به همین دلیل در این شبکه قیمت نهایی محصولات تقریبا در سطح کشور یکسان است و توزیع خدمت نیز به همین نحو به طور یکسان انجام می‌شود. این شبکه با نظارت‌های انحمن صنعت پخش ایران و نظارت‌های قانونی، تحت عنوان شرکت‌های پخش وظیفه پخش و توزیع کالا را به این شکل بر عهده دارند.

همتی نژاد اظهار کرد: شرکتی که این همایش را برگزار می‌کند مجموعه هلدینگ پرآور است. این مجموعه یک شرکت اصفهان نهاد در سطح کشور با سابقه‌ای بیست ساله در ورود به حوزه توزیع است که در چند ساله اخیر توانسته این محصولات را با برخورداری از امکان توزیع و پخش به دست مصرف کنندگان برساند.

وی ادامه داد: با توجه به این که می‌دانیم یکی از معضلات امروزی ما مسائل اقتصادی است و با وجود رهنمودهای مقام معظم رهبری که تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارند، تولید توسط شرکت‌های ایرانی و مصرف کالا توسط ایرانیان می‌تواند معنای واقعی تولید و اقتصاد مقاومتی باشد. این همایش نیز در واقع با حمایت‌های همه جانبه‌ای که صورت خواهد پذیرفت، می‌تواند جلوه‌ای از اقتصاد مقاومتی در سطح ملی باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha