• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 96042615252
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس کارگروه پیشگیری از مفاسد اقتصادی کشور عنوان کرد

کاهش مفاسد اقتصادی و حکمرانی الکترونیکی در زمان دولت تدبیر و امید

کاهش مفاسد اقتصادی و حکمرانی الکترونیکی در زمان دولت تدبیر و امید

ایسنا/اردبیل رئیس کارگروه پیشگیری از مفاسد اقتصادی کشور گفت: در دولت تدبیر و امید و با رویکرد شفافیت موضوع در روند کارها مفاسد اقتصادی کاهش پیدا کرده است . 

به گزارش خبرنگار ایسنا، مقدم در جلسه توجیهی اجرای طرح سیماک در اردبیل با اشاره به اهداف اصلی اجرای پروژه دولت الکترونیک گفت: بر اساس آیین‌نامه‌ای که در دولت تدبیر و امید مصوب شد مبارزه پایدار با مفاسد اقتصادی از خود قوه مجریه آغاز شده که در این راستا دولت الکترونیک و مبانی مختلف آن مورد توجه قرار گرفته و از سال 92 در کنار اجرای این پروژه‌ها کارگروه شفافیت مورد توجه قرار گرفته است. 

رئیس کارگروه پیشگیری از مفاسد اقتصادی کشور گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تلاش بر این شد تا با هدف شفافیت کارها و جلوگیری از مفاسد اقتصادی رویکرد دولت الکترونیک و جامعیت امور مدنظر قرار گیرد که در این زمینه حکمرانی الکترونیکی کارها مورد توجه قرار گرفته است . 

وی بر حسن اجرای چنین طرح‌هایی برای پیشگیری از مفاسد اقتصادی اشاره کرد و افزود: ما در کشور با ضعف نظارت و حسن اجرای مقررات و قوانین روبه‌رو هستیم که امیدواریم موانع پیش‌رو برداشته شود . 

مقدم گفت: قرار نیست در این زمینه استان‌ها اعتباراتی را پیش‌بینی کنند بلکه مقرر است تا به صورت ملی اعتبارات به استان‌ها تزریق شود و هر استانی که بیشترین فعالیت را داشته باشد قطعا از این شرایط بهره‌مند خواهد شد . 

وی بر ضرورت همکاری دستگاه‌هایی همچون منابع طبیعی و میراث فرهنگی را در این حوزه یادآور شد و افزود: برای اینکه جلوی مفاسد اقتصادی به ویژه زمین‌خواری‌ها در حریم آثار طبیعی و تاریخی و فرهنگی گرفته شود همکاری بسیاری از دستگاه‌ها در این حوزه ضرورتی انکارناپذیر خواهد بود . 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha