• چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۶ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96042816677
  • خبرنگار : 71506

امیرحسین حسینی: جواب اعتماد اشکانی را می‌دهم/ سطح مسابقات انتخابی بسیار بالا بود

امیرحسین حسینی: جواب اعتماد اشکانی را می‌دهم/ سطح مسابقات انتخابی بسیار بالا بود

فرنگی کار وزن ۹۸ کیلوگرم ایران با قدردانی از اعتماد کادر فنی تیم ملی و میدان دادن به جوانان فرنگی کار گفت: با تمام توان تمرین می‌کنم و هدفم حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی سال ۲۰۱۸ است.

امیر حسین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از حضور در رقابت‌های انتخابی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی و شکست مقابل سید مصطفی صالحی زاده در فینال انتخابی وزن ۹۸ کیلوگرم تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: ابتدا باید از کادرفنی تیم‌ ‌ملی، شورای فنی کشتی فرنگی و فدراسیون کشتی به دلیل موافقت با حضور من در رقابت‌های انتخابی تیم‌ ‌ملی تشکر می‌کنم چرا که به دلیل مصدومیت نتوانستم در مسابقات اپن شرکت کنم.

فرنگی کار وزن ۹۸ کیلوگرم ایران، افزود: رقابت‌های انتخابی تیم‌ ‌ملی از مسابقات آسیایی نیز سنگین‌تر بود و حتی در برخی از اوزان از مسابقات جهانی نیز سخت‌تر بود چون همه کشتی‌گیران با آمادگی بالا به میدان آمده بودند. در وزن ۹۸ کیلوگرم نیز رقبای بسیار خوبی حضور داشتند که توانستند مقابل آنها به پیروزی برسند اما در دیدار فینال توان شکست صالحی زاده را نداشتند و به عنوان دومی رسیدند. صالحی زاده، کشتی‌گیر بسیار خوبی است که سه، چهار سال است که در این وزن حضور دارد اما من اولین حضورم در انتخابی تیم‌ ‌ملی بزرگسالان بود. بعد از مسابقات انتخابی با انگیزه بسیار بیشتر از قبل تمرین می‌کنم و آماده‌ام در رقابت‌های داخل سالن ترکمنستان به روی تشک بروم.

دارنده مدال نقره جوانان جهان با اشاره به جو بسیار خوب تمرینات تیم‌ ‌ملی، خاطر نشان کرد: کادرفنی توجه ویژه‌ای به جوانان فرنگی‌کار دارد و هیچ ابایی از میدان دادن به جوانان ندارد. اشکانی از زمانی که هدایت تیم‌ ‌ملی را بر عهده گرفته است در کارش موفق بوده و در مسابقات مختلف تیم‌ ‌ملی به نتایج خوبی رسیده است. امیدوارم که از این اعتماد کادرفنی تیم‌ ‌ملی بتوانم به بهترین شکل استفاده کنم و مطمئنم جواب این اعتماد را خواهم داد. من تاکنون در سه تورنمنت علی‌اف، گرجستان و بلغارستان با وجود رقبای خوب و خارجی به مدال رسیدم و تمام تلاشم را می‌کنم تا به افتخار پوشیدن پیراهن دوبنده تیم‌ ‌ملی برسم.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد به یک وزن بالاتر برود یا خیر؟ گفت‌: خیر، چرا که شرایط وزنی من در حال‌ حاضر ایده‌آل است و قصدی برای حضور در سنگین وزن ندارم. ان‌شاء‌الله با تمام توان تمرین می‌کنم و قصدم حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی سال ۲۰۱۸ است تا برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha