• چهارشنبه / ۴ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 96050402623
  • منبع : نمایندگی کرمان

انهدام 3 باند توزیع‌کننده مشروبات الکلی در استان کرمان

انهدام 3 باند توزیع‌کننده مشروبات الکلی در استان کرمان

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان از تلاش ویژه و شبانه‌روزی دستگاه قضایی استان برای برخورد قاطع قضائی با عوامل توزیع مشروبات الکلی در استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، «یدالله موحد» در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به تبعات مترتب بر تولید و توزیع مشروبات الکلی در شهرستان سیرجان و مسمویت ده‌ها نفر بر اثر مصرف این مشروبات، دستورات مقتضی در مورد برخورد با عاملین و مرتکبان جرم صادر و دادستان عمومی و انقلاب سیرجان شخصاً امر تحقیقات را شروع  که متهمان اصلی شناسایی و تحت تعقیب قرار گیرند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که برخی مرتکبان در خارج از استان ساکن و برخی متمهان نیز به خارج از استان متواری شده بودند امر تعقیب  پیگیری و در جریان تحقیقات مشخص شد که یکی از توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی در سیرجان جزو فوت‌شدگان است.

وی با اشاره به این مهم که در روایات اسلامی از مشروبات الکلی  به‌عنوان ام‌الخبائث یاد می‌شود، افزود: خداوند متعال در قران کریم بر حرمت  مشروبات الکلی تأکید فرموده‌اند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: متأسفانه اکنون شاهد آن هستیم که مشروبات الکلی از عوامل تولیدکننده جرائم خشن از قبیل قتل ایراد ضرب و جرح بر اثر چاقوکشی است و در همین راستا دستورات ویژه‌ای حسب برخورد قاطع با عوامل توزیع مشروبات الکلی به ضابطین قضایی در سطح استان صادر شده است.

موحد افزود: اجرای طرح‌های ضربتی در سطح استان، طی چند روز گذشته نتایج مطلوبی را در بر داشته است به نحوی که سه باند توزیع مشروبات الکلی منهدم  و عوامل ارتکاب جرم دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

وی یادآور شد: در راستای اجرای این طرح پنج کارگاه ساخت مشروبات الکلی توقیف و پلمب شده و 1080 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز و 1078 قوطی مشروبات الکلی خارجی از باندهای مذکور کشف و توقیف شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha