• سه‌شنبه / ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96051006216
  • خبرنگار : 71468

نیم نگاهی به اوضاع نابسامان وزنه برداران در حمام عمومی!

نیم نگاهی به اوضاع نابسامان وزنه برداران در حمام عمومی!

پس از تخریب حمام متروکه ای که وزنه برداران روستای حاجی آباد اصفهان در آن تمرین می کردند، حمام دیگری در اختیار وزنه برداران قرار گرفته که آن هم شرایط بسیار نامساعدی دارد و امکان تمرین در آن وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، وزنه برداران روستای حاجی آباد از توابع نجف آباد اصفهان پس از اینکه حمام متروکه ای که سالها در آن تمرین می کردند را به دلیل تخریب از دست دادند، باید در حمام دیگری تمرین می کردند. نکته قاب توجه این است که  حمام دوم هم که در اختیار این وزنه برداران قرار گرفته اصلا شرایط مساعد و فضای بزرگی  ندارد و تنها وزنه برداران مجبور شدند وسایل خود را در آن قرار دهند. واقعاً مشخص نیست مسئولان چرا بجای فراهم کردن مکان مناسب تری برای این وزنه برداران یک حمام دیگر را در اختیار آنها قرار داده اند.

مرتضی ذغالیان پور دبیر هیات وزنه برداری اصفهان در گفت و گو با ایسنا در مورد  نیمه کار ه باقی ماندن ساخت سالن تمرینی برای وزنه برداران روستای حاجی آباد و شرایط بد تمرینی آنها بیان کرد:  همین سالن نیمه کاره ای هم که برای آن ها درست شده ، کار هیات بوده است  اما به هر حال دیگر مسئولان ورزشی شهرستان هم باید تلاش کنند . با این حال پیگیر تکمیل سالن تمرین هستیم  و با پیمانکار صحبت کردیم. حتی یک فرد خیر هم هست که مقداری هزینه ها را تقبل کرده است.

 او افزود: ما حتی سرامیک، در و پنجره را هم برای تکمیل سالن سفارش داده‌ایم. در واقع  بیشتر کار سالن انجام شده است.

 ذغالیان پور در پاسخ به این پرسش که تا تکمیل سالن مکان مناسبی برای وزنه برداران  روستانی حاجی آباد در نظر گرفته نمی شود، تصریح کرد: نجف آباد چهار سالن دارد و وزنه برداران می توانند از آن استفاده کنند. البته همان سالن نیمه کاره هم که ۷۰-۸۰درصد کارش انجام شده می توانند تخته ببرند و همان جا تمرین کنند به هر حال بهتر از تمرین کردن در حمام است. ما آنچه در توان بوده را انجام داده‌ایم و کدام هیات استانی را سراغ دارید، برای شهرستانی سالن بسازد اما ما در اصفهان این کار را انجام داده ایم.

*تصاویر حمام عمومی دیگری که در اختیار  وزنه برداران روستای حاجی آباد اصفهان قرار گرفته است اما به دلیل نداشتن فضای کافی قادر به تمرین در آن نیستند:

      

    

      

         

*ویرانه های حمام متروکه ای که وزنه برداران سالها در آن تمرین کردند:

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha