• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۱:۱۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96052213015
  • منبع : وزارت ورزش و جوانان

با اشاره به تعامل و فضای سازنده بین دولت و مجلس

سلطانی‌فر: امیدوارم دولت دوازدهم از هفته آینده کارش را با قدرت شروع کند

سلطانی‌فر: امیدوارم دولت دوازدهم از هفته آینده کارش را با قدرت شروع کند

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که با توجه به فضای مثبت و همگرایی بین دولت و مجلس، دولت دوازدهم بتواند از هفته آینده کار خود را با قدرت آغاز کند.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر درباره جلسات مختلفی که روز شنبه در مجلس شورای اسلامی داشت، گفت: جلسات بسیار خوبی را در کمیسیون‌ها، فراکسییون‌ها و مجامع نمایندگان استان‌ها سپری کردیم که در این جلسات بحث‌ها و تبادل‌نظرهای خوبی در خصوص مسایل مختلف امور ورزش و جوانان از سوی نمایندگان مطرح شد.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای دولت دوازدهم افزود: مجلس را به عنوان حامی دولت و وزارت ورزش و جوانان در کنار خودمان داشتیم و اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان هم روی بخش ورزش و جوانان حساسند و طی ٩ ماه گذشته که افتخار خدمتگزاری به مردم در این وزارتخانه را داشتم حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خوبی از سوی مجلس شده است و تعامل بسیار خوبی با مجلسی‌ها داشتیم به طوریکه در کمیسیون‌های اصلی  و فرعی این هماهنگی‌ها همواره وجود داشته است.

وی به برگزاری جلسه با فراکسیون امید اشاره و اظهار کرد: حدود ۱۰ نفر از نمایندگان مسائل و پیشنهادهایی را مطرح کردند و سوالاتی داشتند که در مجموع نقطه‌نظرات خوبی ارائه شد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این جلسه چهارچوب‌های کلی برنامه را برای چهار سال آینده در زمینه ورزش همگانی، قهرمانی، بانوان، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، رسیدگی به ورزش روستایی و عشایری و ورزش جانبازان و معلولان و سایر موارد مطرح کردیم.

سلطانی‌فر گفت: در مورد مسائل مربوط به جوانان هم بحث‌های خیلی خوبی داشتیم. آنچه مسلم است مجموعه دولت و مجلس اهتمامشان  استفاده از ظرفیت‌ها و ابزارها برای حل مشکلات جوانان است تا بتوانیم دستاوردهای خوبی برای جوانان داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان فضای فعلی در مجلس را مثبت ارزیابی  و تصریح کرد: فضای مثبت و سازنده‌ای بین نمایندگان و وزرای پیشنهادی بوده که امیدواریم این رویکرد تعامل در این فضای مثبت استمرار یابد و با عنایت به فضایی که با همگرایی همراه است، دولت بتواند با قدرت کارش را از هفته آینده شروع کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha