• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۲۳:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96052516185

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

بنیاد شهید در چهار سال اخیر خدمات ویژه‌ای برای ایثارگران داشته است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهار سال اخیر خدمات اثربخشی را برای ایثارگران داشته است که از جمله می‌توان به پرداخت مطالبات ایثارگران بعد از ۱۴ سال به مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان، اشتغالزایی برای چندین هزار ایثارگر، اجرایی کردن طرح پایش سلامت ایثارگران و بازدید از ایثارگران با حضور عالی‌ترین مقام اجرایی کشور اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا عزیزی با اشاره به لزوم استمرار اشتغال‌زایی برای ایثارگران افزود: از حجت‌الاسلام شهیدی می‌خواهیم به رویه اشتغالزایی و حمایت از کارآفرینی ایثارگران سرعت ببخشد و مجلس شورای اسلامی با تمام توان از این اقدام حمایت می‌کند.

ناظر مجلس در شورای عالی اشتغال کشور با اشاره به رضایت از عملکرد چهار سال اخیر بنیاد شهید اظهار کرد: خدمات انجام شده برای ایثارگران در تاریخ کشور اهمیت دارد و نسل‌های آینده به میزان توجه نسل ما به مدافعین و جان نثاران کشور و دین، به قضاوت خواهند نشست.

وی با اشاره به ایجاد تشکل‌هایی با استفاده از عنوان شوراهای عالی گفت: استفاده از عنوان شورای عالی باید از مسیر دولت و مجلس شورای اسلامی عبور کند و استفاده از عنوان شورای عالی بدون اخذ مجوز از مراجع قانونی وجاهت ندارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: تنها شورای عالی قانونی در حوزه ایثارگری، شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است که طبق ماده ۶۳ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران به ریاست رئیس‌جمهور و عضویت ۱۶ نفر از وزرا، نمایندگان مجلس و مقامات عالی‌رتبه نظام در حال فعالیت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha