• پنجشنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96052616343
  • خبرنگار : 71511

ظریفیان: امنیت در گرو سیاست خارجی درست است

ظریفیان: امنیت در گرو سیاست خارجی درست است

یک عضو مجمع ایثارگران گفت: ما به عنوان مجموعه‌ای از ایثارگران، آمده‌ایم فرصتی مضاعف در جامعه ایجاد کنیم تا با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و بشری، چراغی در مسیر برای عبور از گردنه‌های تاریخی باشیم.

به گزارش ایسنا، غلامرضا ظریفیان در کنگره مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب با اشاره به پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ اظهار کرد: امام خمینی، که ملت آگاهانه با او بیعت کردند، مقتضیات زمان را درست می‌فهمید و میزان را رای ملت می‌دانست.

وی ادامه داد: سرمایه عظیم انسانی انقلاب باعث پیروزی شد و حالا با تکیه بر این سرمایه انسانی می‌توانیم به آرمان‌های انقلاب مثل آزادی و عدالت و توسعه پایدار برسیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: افزایش باور دینی و مقابله با نگرش عقل ستیز و متحجرانه از باورهای مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب است. توجه به محرومان نیز از دیگر برنامه‌های این حزب است. نمی‌خواهیم با اسم ایثارگری سوءاستفاده کنیم و می‌خواهیم این ظرفیت در راستای حل مشکلات کشور قرار بگیرد.

وی یادآور شد: ما به عنوان مجموعه‌ای از ایثارگران، آمده‌ایم فرصتی مضاعف در جامعه ایجاد کنیم تا با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و بشری، چراغی در مسیر برای عبور از گردنه‌های تاریخی باشیم.

این عضو حزب مجمع ایثارگران با اشاره به دیدگاه‌های حزب درباره سیاست داخلی یادآور شد: یک‌ موحد در برخورد با پدیده‌های بشری آنها را نیازمند نقد می‌داند و نقد هر دستگاهی، راهی به سوی کمال است.

وی سپس ادامه داد: مردم‌سالاری اعتقاد اساسی انقلاب، امام(ره)  و ایثارگران است. تضمین حقوق شهروندی و توجه به احزاب سیاسی که جامعه را ثبات دهد از دیگر رئوس برنامه ما در سیاست داخلی است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: باید نهادهایی مثل صدا وسیما و شورای نگهبان و ائمه جمعه را از ورود به رقابت‌های سیاسی بر حذر داشت. باید از دولت حمایت و آن را نقد بی طرفانه کرد و با این حمایت باید کارآمدی نظام را بالا برد.

ظریفیان سپس به مواضع حزب در امور سیاست خارجی نیز اشاره کرد و  با انتقاد از عملکرد آمریکا گفت: این عرصه را باید از برخوردهای غیر مسئولانه برحذر داشت و حتما باید یک صدا از سیاست خارجی ایران به گوش برسد. حتی با نیروی مسلح نمی‌توان به امنیت رسید. امنیت در گرو یک سیاست خارجی درست است.

او در پایان یادآور شد: تعداد محرومان در کشور قابل قبول نیست و باید در نظام تامین اجتماعی برنامه ویژه‌ای داشت. دین را باید از مروج‌های سطحی بازپس بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha