• پنجشنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 96052616393
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

مادر شهید احمد محمد مشلب:

عاشورا بارزترین مدرسه برای ماست

عاشورا بارزترین مدرسه برای ماست

ایسنا/خراسان رضوی مادر شهید احمد محمد مشلب گفت: اگر مادر شهید محکم نایستاده بود امت برپا نمی‌ماند، هدف ما فقط رضایت و خشنودی خداوند متعال است و مال و فرزندی از دنیا نمی خواهیم.

به گزارش ایسنا، سلام بدرالدین در مراسم گرامیداشت شهید مشلب که در تالار  قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ما افتخار می کنیم فرزندانی داریم که در راه دین فدا کنیم تا این امت و این دین باقی بماند، امامان ما و فرزندان آن‌ها نیز در راه دین خون دادند و جان خود را فدا کردند تا این دین پابرجا بماند. 

وی با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که ما هرچه داریم از عاشوراست، عنوان کرد: عاشورا بارزترین مدرسه برای ما و جوانان ما و برای چگونگی فداسازی در راه دین است. برخی شهدا سرشان بریده می شود همچون امام حسین(ع) و برخی دیگر به شدت مجروح می شوند همچون حضرت اباالفضل (ع) و در این راه جان می دهند. ما همه این ها را امروز شاهد هستیم و این مدرسه همچنان برپا خواهد ماند تا روزی که منتقم خون امام حسین (ع) ظهور کند.

مادر شهید مشلب بیان کرد: به جاست که کلامم را خطاب به تمام بانوانی که در این مکان حضور دارند و تمام دختران جوان بگویم که جوانانی را برای دین تربیت کنند و در راه آن فدا کنند. بر آنهاست که تمام تلاش خود را بکنند و بدانند نسلی که امروز تربیت می کنند نسلی خواهد بود که مسیر آینده دین را تا ظهور امام زمان (عج) تعیین خواهد کرد. 

سلام بدرالدین با بیان اینکه شهدا به خاطر مذهب خویش از تمام خواسته ها و آرزوهای خود در این دنیا گذشتند تا این دین باقی بماند، افزود: خطاب به همه مادران می گویم فردی که باعث می شود ما محکم بایستیم، بر این مصیبت صبر کنیم و با علاقه این راه را ادامه دهیم حضرت زینب (س) است. 

وی ادامه داد: ما افتخار می کنیم که روزی مولایمان حضرت صاحب الزمان (عج) بعد از ظهور پای خود را بر خاکی خواهند گذاشت که این خاک با خون جوانان ما مخلوط شده است. این احساس تمام مادران شهید است.

مادر شهید مشلب بیان کرد: از خداوند متعال خواستارم که نظم و پیروزی را بر این امت بنویسد و میخواهم رزمندگان ما در هر کجا که هستند خداوند به قلوب آنان سکینه و آرامش عطا کند و در این راه ثابت قدم باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha