• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 96052716755
  • منبع : نمایندگی سمنان

امام جمعه سمنان:

شهادت «حججی» تصویر دیگری از عاشورا بود

شهادت «حججی» تصویر دیگری از عاشورا بود

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس دهم از نمایندگان خواست به وزرایی رأی اعتماد دهند که انتخاب آن‌ها به ایجاد تحول در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی در جامعه بینجامد.

به گزارش ایسنا، آیت الله «سیدمحمد شاهچراغی» در خطبه‌های امروز نماز جمعه سمنان اظهار کرد: نمایندگان به وزرایی رأی دهند که دردآشنای مردم باشند تا مشکلات آن‌ها را برطرف کنند.

وی با اشاره به اهمیت کابینه و نقش آن در سرنوشت و معیشت مردم تصریح کرد: دولت دوازدهم باید برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشت مردم قدم‌های جدی بردارد.

این عضو خبرگان رهبری رسالت نمایندگان در رأی اعتماد به کابینه را سنگین برشمرد و تصریح کرد: نمایندگان باید در انتخاب‌های خود به معیارهای ولایی بودن، مردمی بودن، متخصص بودن  و پاکدست بودن توجه کنند.

وی با اشاره به برخی مشکلات جامعه امروز، از دولت دوازدهم خواست: برای برطرف کردن مشکلات مردم همه توان خود را به کار گیرد.

شاهچراغی با بیان این‌که مسئولان باید مردم را از خود بدانند، گفت: مردم نیز باید مسئولان را در برطرف کردن مشکلات یاری دهند.

امام جمعه سمنان به روز ازدواج اشاره و خاطرنشان کرد: باید مشکلات جوانان در حوزه ازدواج حل شود و برای حل این معضل دولت باید به میدان بیاید.

وی به لزوم همراهی دولت، خیرین و خانواده‌ها در این مهم اشاره و تصریح کرد: باید همه دست به دست هم دهند تا شرایط ازدواج جوانان تسهیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به مشکلات مالی زوج‌های جوان تسریع در اعطای تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان را خواستار شد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز سمنان با اشاره به شهادت شهید «حججی» به دست تکفیری‌های داعش گفت: سپاه انتقام سختی از عوامل این جنایت خواهد گرفت.

خطیب جمعه سمنان شهادت این مدافع حرم را تصویر دیگری از عاشورای حسینی در سال 61 هجری دانست و گفت: نام ماندگار این شهید والامقام در تاریخ این سرزمین برای همیشه خواهد ماند.

انتهای پیام

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha