• یکشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 96052917939
  • منبع : نمایندگی خراسان شمالی

معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان شمالی عنوان کرد

ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی نیازمند توجه جدی

ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی نیازمند توجه جدی

ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی نگاه و توجه ویژه تمام دستگاه های اجرایی متولی را می طلبد تا بتوانیم مشکلات این مناطق را کاهش دهیم .

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد تقی ایرانی در کارگروه ارتقاء وضعیت اجتماعی، فرهنگی و سلامت استان با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله بحث حاشیه نشینی اظهار کرد: همه ما باید در چارچوب سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران، رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید در راستای ساماندهی آسیب های اجتماعی تلاش کنیم .

وی افزود: ارائه خدمات عمرانی به مناطق ویژه اجتماعی در اولویت قرار دارد لذا باید در تمام جلسات و کارگروه های مرتبط این موضوع مورد پیگیری و رصد قرار گیرد و نگاه مدیران نسبت به حل مشکلات مناطق حاشیه نشین نگاه عادلانه و همراه با توزیع یکسان ثروت، امکانات و خدمات باشد.

ایرانی در ادامه بیان کرد: همان طور که تمام مردم در برابر قانون حقوق یکسانی دارند بنابراین باید به مردم حاشیه نشین نیز خدمات برابر و یکسانی ارائه شود و نباید نسبت به مسائل بهداشتی، آموزشی و اجتماعی این افراد بی تفاوت بود .

وی تصریح کرد: این مناطق حاشیه نشین باید مورد توجه ویژه تمام دستگاه های اجرایی قرار گرفته تا شاهد تغییر و تحول محسوس در مناطق ویژه اجتماعی استان و کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق باشیم .

وی بیان کرد: با تلاش دستگاه های اجرایی استان، برنامه ریزی های دقیق و اجرای نقشه راه تدوین شده، می توان به حل مشکلات این مناطق سرعت بیشتری بخشید .

گفتنی است در ادامه جلسه، فرمانداری بجنورد و اداره راه و شهرسازی به بیان آخرین اقدامات خود در بحث کمک به مناطق حاشیه نشین شهرستان بجنورد پرداختند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha