• سه‌شنبه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96053119300
  • خبرنگار : 71290

قاضی‌پور در پاسخ به لاهوتی:

گلابی خوردم تا وزیر جهاد بداند که واردات میوه را قطع کند

گلابی خوردم تا وزیر جهاد بداند که واردات میوه را قطع کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس به اظهارنظر لاهوتی نماینده لنگرود در مورد گلابی خوردن وی پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود که به عنوان مخالف در جریان رسیدگی به رفع ایرادات شورای نگهبان از لایحه پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی صحبت می‌کرد، هنگامی که قاضی پور در جایگاه هیات رئیسه حضور داشت تا بخواهد تذکری را مطرح کند خطاب به وی گفت: شما که گلابی را خورده‌اید(اشاره به اقدام قاضی‌پور در جلسه رای اعتماد)، اجازه بدهید حرفمان را بزنیم و رئیس بشنود.

نادر قاضی پور نیز در تذکری با استناد به ماده ۷۹ آئین نامه مجلس درباره حواشی نشست بررسی رأی اعتماد وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم خطاب به لاهوتی نماینده لنگرود گفت: آقای لاهوتی گاهی اوقات در صحبت‌هایشان تهمت می‌زنند. آذربایجان غربی مرکز تولید میوه‌جات از قبیل گلابی، هلو و شلیل است. بنده این کار را کردم(گلابی خوردم) تا رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی بدانند تا واردات میوه خارجی را قطع کنند.

وی بیان کرد: می‌دانستیم آنجا فضول است، عکس می‌اندازند و از عمد این کار را کردم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس همچنین بیان کرد: نمایندگان به فکر کشاورزان و کارگران هستند، بنده نوکر کشاورزان و کارگران هستم نه اختلاس کردم نه پارتی بازی کردم از کشاورزی دفاع کردم حتی از برنج و چای گیلان هم دفاع کردم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۵-۳۱ ۱۰:۲۲

ایشون حق ندارند به عکاسان مطبوعاتی توهین کنند!!!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۳۱ ۱۱:۰۶

تازه متوجه شدم که این زمینخواران بیچاره چه نیت خیری دارند!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۳۱ ۱۱:۲۱

دشمن دانا به از نادان دوست

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۳۱ ۱۱:۲۷

ایشان جلوی شکمشانم را نمیتوانند بگیرند و با آبروی ایران و مجلس بازی کردند اینرا باید مردم ارومیه بدانند که موقع انتخابات هر کسی را وارد مجلس نکنند . ملکان

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۳۱ ۱۳:۰۱

واقعاً بايد فكري به حال رفتارها و كارهاي نمايندگان بشه چون واقعاً دارن آبروريزي ميكنن؛آخه تو وسط مجلس اينجوري گلابي گاز ميگيرن!!!!! ايسنا نظرمو حذف نكني 😡😡😡😡

avatar
۱۳۹۶-۰۶-۰۲ ۱۶:۲۴

حالا خوبه از لايحه توضيع موادمخدر دولتي حمايت نكرده🙊

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۳۱ ۱۳:۱۸

آره دیگه حتمن باید گلابی 20.000تومنی بخوره.نمی تونست سیب 2000تومنی بخوره تا مطلبشو بفهمونه .

avatar
۱۳۹۶-۰۶-۰۲ ۱۳:۳۹

از ایشون مخصوصا به خاطر خلاقیت در شیوۀ بیان و القای منظور، و جدیت و راسخ بودن در این اقدام به موقع و حرفه ای تشکر می کنیم (خداییش جدیت رو توی تمام ماهیچه های صورتشون می شد دید). خدا به فک و دندون ایشون قوت، و به اهالی ارومیه صبر عطا کنه.

avatar
۱۳۹۶-۰۶-۰۲ ۱۴:۰۲

نمی دونم از کجا شروع شد... از توهین به بانوان؟ یا از پیشتر... اعتراض خانم ها که به جایی نرسید اما خدا وکیلی اگه خبرنگارها و اهالی رسانه با ابزاری که دارن و با استناد به توهین آشکاری که بهشون شده، این آقا رو وادار به تغییر رویه نکنن، باید منتظر شاهکارهای دیگۀ ایشون هم باشیم.