• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 96060200878
  • منبع : نمایندگی کردستان

استاندار:

681 پروژه در هفته دولت در کردستان افتتاح می‌شود

681 پروژه در هفته دولت در کردستان افتتاح می‌شود

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: در هفته دولت در کردستان 681 پروژه با اعتباری بیش از 220 میلیارد تومان افتتاح می‌شود و 260 میلیارد تومان پروژه نیز در این هفته آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، عبدالمحمد زاهدی شامگاه چهارشنبه(یکم شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه کردستان که پیرامون برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات لازم برای برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی در کردستان از زمستان گذشته با عقد تفاهم نامه‌هایی آغاز شده است.

وی افزود: این جشنواره بزرگترین رویداد فرهنگی هنری کشور است که فعالان عرصه فرهنگ و هنر از تمام کشور در آن حضور دارند و اقدام به ارائه آثار خود می‌کنند.

استاندار کردستان عنوان کرد: ارزیابی و انتخاب تولیدات برتر صدا و سیما و برگزاری برنامه‌های جنبی با حضور هنرمندان شبکه‌های مختلف در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این برنامه‌ها، هفته‌ای هم با عنوان هفته فرهنگی کردستان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی صدا و سیما در سراسر استان اجرا خواهد شد.

زاهدی با اشاره به اینکه در این ایام فضای رسانه‌ای گسترده‌ای برای معرفی استان ایجاد خواهد شد، ادامه داد: به مناسبت برگزاری این جشنواره در طول سه هفته اکثر شبکه‌های رادیو و تلویزیونی کشور در سطح ملی و بین المللی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های استان را گزارش خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: از این جشنواره باید برای معرفی استان و جاذبه‌های آن استفاده کرده و جشنواره آبرومندی در شان استان برگزار کنیم.

استاندار کردستان در ادامه اعلام کرد:  در هفته دولت در کردستان 681 پروژه با اعتباری بیش از 220 میلیارد تومان افتتاح می‌شوند و 260 میلیارد تومان پروژه نیز در این هفته آغاز خواهد شد.

وی کم بودن تعداد پروژه‌های قابل افتتاح امسال نسبت به سال گذشته را سفرهای اخیر وزرا به کردستان و افتتاح پروژه‌ها با حضور آنها اعلام کرد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha