• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 96062816514
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

تحقق 64 درصدی ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری

تحقق 64 درصدی ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از تحقق 64 درصدی ایجاد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی در استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، «سیدعباس جزایری» 28 شهریور ماه در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اجرای دو برنامه ملی ایجاد اشتغال شامل طرح اشتغال فراگیر با عنوان طرح عام و اشتغال روستایی با عنوان طرح خاص اشتغال، در سراسر کشور آغاز شد.

وی افزود: امسال در بخش ایجاد اشتغال در حوزه مشاغل خانگی 220 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان در استان اعطا خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از تحقق 64 درصدی ایجاد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: ایجاد 16 هزار و 634 شغل در سال جاری پیش‌بینی شده بود و تاکنون 8268  نفر در سامانه رصد ثبت شده‌اند.

جزایری افزود: هدف از اجرای طرح اشتغال فراگیر  ایجاد فرصت‌های شغلی جدید به‌ویژه برای جوانان دانش‌آموخته دانشگاهی است.

وی افزود: این استان، بالاترین نرخ مشارکت اقتصادی کشور را داراست و شغل‌های ایجاد شده در استان جوابگوی این جمعیت نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: 5000 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی و پنج هزار تومان از محل اعتبارات بانک‌ها در نظر گرفته شده است و  با توجه به نرخ بالای بیکاری در این استان مقرر شد 4.21  این اعتبار به این استان تعلق بگیرد.

جزایری افزود: هم‌اکنون 20 هزار میلیارد تومان به‌منظور اشتغال‌زایی 970 هزار نفر برای طرح‌های اشتغال فراگیر از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داده شد که سهم این استان از این میزان اعتبار 842 میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: با مشارکت و وحدت دستگاه‌های اجرایی به سهولت می‌توان شعار سال(اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) را عملیاتی و محقق کرد.
 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha