• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 96070402761
  • منبع : نمایندگی گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان:

استاندار جدید نیروهای بومی را در گیلان به‌کارگیرد

استاندار جدید نیروهای بومی را در گیلان به‌کارگیرد

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مصطفی سالاری به عنوان استاندار جدید گیلان از آوردن نیروها به صورت اتوبوسی پرهیز کرده و نیروهای بومی را در استان به‌کارگیرد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در دیدار رحمانی فضلی، وزیر کشور با ایشان، با خیر مقدم به عبدالرضا رحمانی فضلی و همراهان او اظهار کرد: به آقای رحمانی فضلی از زمان همکاری با علی لاریجانی که مسئولیت صدا و سیما را بر عهده داشت، ارادت دارم. بارها از رحمانی فضلی به عنوان مدیری خدوم، دانا و عاقل یاد کردم و مدیریت او را در کشور رصد می‌کنم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: از اینکه محمدعلی نجفی به استان دیگر می‌رود، دلخور هستیم زیرا همکاری بسیار نزدیکی در عرصه‌های مختلف با همدیگر داشتیم.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه صلاح ملک خویش را خسروان دانند، تصریح کرد: از اینکه صلاح دانستید مصطفی سالاری به عنوان استاندار به گیلان بیاید، تصمیم با شماست اما باید به‌ کارگیری فرزندان فرهیخته استان مد نظر باشد.

وی به واگذاری منصب‌ها به نیروها با غوغاسالاری در مناطق دیگر کشور اشاره کرد و گفت: فرزندان گیلان به خاطر مصالح اسلام و انقلاب و نجابتی که دارند از غوغاسالاری پرهیز می‌کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به عضویت 20 هزار نفر مهندس در سازمان نظام مهندسی گیلان، بیان کرد: تعداد 12 هزار نفر مهندس عمران داریم و آنها می‌توان را در بخش‌های مختلف به‌ کارگیری کرد.

آیت‌الله قربانی به انتصاب مصطفی سالاری به عنوان استاندار غیر بومی در گیلان اشاره کرد و متذکر شد: اگر صلاح شما در انتخاب استاندار غیر بومی است ما حرفی نمی‌زنیم اما نیروهای توانمند استان به‌ کارگیری شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با توصیه به مصطفی سالاری به عنوان استاندار جدید، اظهار کرد: سالاری همراهان خود را به صورت اتوبوسی از جاهای دیگر نیاورد و از نیروهای بومی استفاده کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی توانمند هستند، تصریح کرد: نمایندگان استان برای حفظ مصالح انقلاب از برخی امور صرف نظر می‌کنند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله قربانی کتاب «منشور حکومت‌داری» از تالیفات خود را به وزیر کشور و استانداران قبلی و جدید گیلان اهدا کرد.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های خوب استان گیلان گفت: لازم است اتمام طرح های بزرگ گلان در اولویت برنامه های دکتر سالاری قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی نجفی در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان که با حضور وزیر کشور در سالن الغدیر استانداری گیلان در حال برگزاری است، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: انتصاب دکتر سالاری را برای خدمت رسانی به مردم گیلان تبریک عرض می کنم. مجموعه عملکرد مدیران استان در دولت تدبیر و امید بسیار مطلوب بود. خدمت به مردم  از الطاف الهی است و ما وظیفه داریم به مردم دروغ نگوییم.

استان جدید البرز خاطر نشان کرد: فضای آرامش و احساس امنیت در استان همواره اولویت اول کاری ام بود و تاثیرگذاری مثبتی را در توسعه استان و فضای کسب و کار شاهد بودیم.

استاندار سابق گیلان به دکتر سالاری، استاندار جدید توصیه کرد اتمام طرح های بزرگ استان را در اولویت کار خود قرار دهد و تاکید کرد:  شنیدن سوت قطار از مطالبات دو دهه مردم گیلان است که تا قبل از پایان سالجاری رقم میخورد.

وی با تاکید به اقدامات صورت گرفته از دکتر سالاری خواست احداث سدهای لاستیکی، اتمام بخش باقی مانده بزرگراه رشت - قزوین، احیای تالاب انزلی و نجات رودخانه های گوهررود و زرجوب رشت و استفاده بیشتر از نخبگان و جوانان گیلان را در دستور کار خود قرار دهد.

نجفی گفت: از مردم گیلان به خصوص از فرزندان شهدا و ایثارگران حلالیت می طلبم و لازم است بگویم اگر در بخش هایی توفیق لازم به دست نیامد بدانید که پیگیری ها انجام شد اما توان لازم نبود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha