• سه‌شنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۶ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 96071809941
  • خبرنگار : 71460

حسرت جام جهانی به دل سوریه ماند/ پرش کانگوروها به سوی جام جهانی

حسرت جام جهانی به دل سوریه ماند/ پرش کانگوروها به سوی جام جهانی

تیم ملی فوتبال استرالیا با برتری مقابل سوریه نماینده آسیا در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی شد.

به گزارش ایسنا، در دیدار برگشت پلی آف انتخابی جام جهانی در قاره آسیا دو تیم استرالیا و سوریه در سیدنی برابر هم به میدان رفتند که در ابتدای مسابقه این سوری‌ها بودند که موفق شدند میزبان خود را غافلگیر کنند. اشتباه مدافعان استرالیایی سبب شد که عمر السومه مهاجم الاهلی عربستان از این موقعیت استفاده کند و در دقیقه ۶ دروازه کانگورها را باز کند.

در ادامه استرالیا که شروع ضعیفی داشت با ضربه سر تیم کیهیل موفق شد دروازه سوریه را باز کند تا بازی با تساوی یک بر یک دنبال شود.

در نیمه نخست دو تیم بار دیگر موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند ولی درخشش دروازه‌بان‌ها خصوصا دروازه‌بان سوریه سبب شد توپی از خط دروازه‌ها عبور نکند.

در نیمه دوم استرالیا بازی بهتری به نمایش گذاشت و سوریه نیز سعی کرد روی ضد حملات خطرساز شود. حضور خطیب به عنوان بازیکن تعویضی باعث شد استحکام خط میانی تیم سوریه بالا باشد ولی در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و به وقت اضافه کشیده شد.

در وقت‌های اضافه داور با سخت‌گیری الماواس هافبک تیم سوریه را از زمین بازی اخراج کرد تا این تیم ۱۰ نفره شود و استرالیا سراسر حمله شد تا بتواند با یک بازیکن بیشتر استفاده کند ولی با این حال مهاجمان استرالیا قدرت کافی در زدن گل را نداشتند.

در نهایت باز هم این تیم کیهیل بود که قدرت سرزنی خود را نشان داد و توانست با ضربه سر بار دیگر این بار در نیمه دوم وقت‌های اضافه برای تیم ملی کشورش گلزنی کرد.

در ثانیه های پایانی این بازی ضربه عمر السومه از روی یک ضربه ایستگاهی به دیرک دروازه اصابت کرد تا این دیدار با برتری ۲ بر یک استرالیا به پایان برسد.

رقیب استرالیا در مرحله نهایی بامداد فردا (چهارشنبه) از بین تیم‌های آمریکای مرکزی و شمالی انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۷-۱۸ ۱۵:۱۱

جهندم

avatar
۱۳۹۶-۰۷-۱۸ ۱۵:۵۸

خب، وقتی شرایط بازی طبیعی باشد فوتبال چرک سوریایی جواب نمی دهد. اگر سوریه در آینده هم بخواهد اینگونه فوتبال بازی کند؛ شرکت در یک کلاس کارآموزی در محضر متولیان فوتبال عربستان یا بحرین شاید نیازی ضروری برای این تیم باشد.

avatar
۱۳۹۶-۰۷-۱۸ ۱۸:۳۵

سوریه بای بای............ بای بای سوریه............ گربه سیاه خوشانس چقر بای بای بای بای بازنده ها ...... بای بای تیم ضد فوتبال.......... نکنه فکردین ایراننین که استرالیارو تو خونش حذف کنین؟! راستی چرا ساکتین؟ چرا شعر نمیخونین تو رختکن؟ چرا نمیخونین که استرالیارو "شقه شقه" کردیم آخه شما 2 گل بهشون زدین........... خیلی حرفه خخخخخخخ نکنه چیزی شده که ساکتین و شعر نمیخونین؟ نکنه باختین؟؟؟!!!! نکنه زبونم لال حذف شدین؟؟؟؟؟!! اشکالی نداره.... ایشالا صعود میکنید......... جام جهانی 6018 رو میگم چیزی نیست 4 هزارو 1 سال فقط مونده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

avatar
۱۳۹۶-۰۷-۱۸ ۲۲:۰۵

متاسفم برای استرالیا باید شیش تایی می کرد تیم چرک و سیاه و پلید سوریه

avatar
۱۳۹۶-۰۷-۱۸ ۲۲:۴۵

ازشکست سوریه خوشحال شدم .

avatar
۱۳۹۶-۰۷-۱۹ ۰۸:۳۵

خدا را شکر تیم سوریه باخت.اول باید فرهنگ و ادب ورزشی یاد بگیرند بعد فوتبال بازی کنند