• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۶ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96071910762
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

به دنبال انتقادات قهرمان پرتاب وزنه جهان

واکنش مدیرکل ورزش هرمزگان به پاداش ۵ هزار تومانی: دهقانی ۸۰ سکه گرفته است

واکنش مدیرکل ورزش هرمزگان به پاداش ۵ هزار تومانی: دهقانی ۸۰ سکه گرفته است

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفته‌های حسن دهقانی، قهرمان دوومیدانی معلولان جهان در خصوص پاداش ۵ هزارتومانی‌اش را تکذیب کرد.

غلامعلی دانشور در خصوص گفته‌های حسن دهقانی، قهرمان هرمزگانی پرتاب وزنه جهان، در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: تصور می‌کنم آقای دهقانی یا دچار فراموشی شده یا صداقت خود را از دست داده است.

وی بابیان اینکه مبلغ ۵۰ هزار ریال که وی در مصاحبه خود عنوان می‌کند مربوط به ۱۵ سال پیش و در دهه ۸۰ در زمان مسئولیت در اداره ورزش و جوانان میناب بوده است، اضافه کرد: این مبلغ جهت کرایه رفت‌وبرگشتش به بندرعباس داده شد نه به‌عنوان پاداش کسب مدال جهانی.

دانشور با اشاره به اینکه در این مدت وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان هدایا و امکاناتی برای این قهرمان جهان در نظر گرفته‌اند، اظهار کرد: تعداد ۸۰ سکه بهار آزادی از سوی وزارت ورزش و جوانان به این قهرمان اعطا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان بابیان اینکه مبلغ ۱۰ میلیون ریال به همراه پاکدامن، فرماندار وقت در منزلش به‌عنوان هدیه اعطا شد، خاطرنشان کرد: این اداره کل هزینه اسکان و غذا این قهرمان به همراه خانواده‌اش در مجموعه ورزشی حجاب بندرعباس را به مدت یک ماه تأمین کرد.

دانشور با اشاره به اینکه مبلغ ۳۰ میلیون ریال در سه فقره چک به‌عنوان پاداش از سوی اداره کل ورزش و جوانان مجدداً به دهقانی پرداخت شد، افزود: در مسابقات اخیر جهانی به‌محض بازگشت در فرودگاه بندرعباس یک ربع‌سکه بهار آزادی به‌عنوان هدیه بنده خود به دهقانی اعطا کردم تا این قهرمان احساس حمایت از مسئولان استانی را داشته باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: از هر کمکی در حد توان برای موفقیت قهرمانان استان هرمزگان دریغ نمی‌کنیم اما امیدواریم ورزشکاران هم برخی مسائل دیگر را با اقدامات این اداره کل به یک‌چشم نبینند و اهدای زمین در میناب و پس‌گیری آن ارتباطی با این اداره کل نداشته است.

لازم به ذکر است، به دنبال گزارش ایسنا از وضعیت نامناسب زندگی حسن دهقانی، قهرمان پرتاب وزنه معلولان جهان، شب گذشته بخش خارج از گود اخبار ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما نیز در فیلمی کوتاه به بیان برخی مشکلات این ورزشکار پرداخت.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha