• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۶ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96072614875
  • خبرنگار : 90047

حسین توکلی، بهنام محمودی و حسین اوجاقی ناظر انتخابات کمیسیون ورزشکاران شدند

حسین توکلی، بهنام محمودی و حسین اوجاقی ناظر انتخابات کمیسیون ورزشکاران شدند

دبیر کل کمیته ملی المپیک از حسین توکلی، بهنام محمودی و اوجاقی به عنوان ناظران انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک نام برد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، شاهرخ شهنازی ، مدیر کل کمیته ملی المپیک در مراسم روز ملی پارالمپیک درباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران که امروز (چهارشنبه) ثبت‌نام از کاندیداها به اتمام می‌رسد، گفت‌: پس از بررسی صلاحیت نامزدها 15 نفر نهایی انتخاب خواهند شد که از این 15 نفر پنج نفر در آینده به انتخاب خود ورزشکاران، عضو مجمع عمومی کمیته ملی المپیک خواهند شد و از بین آن پنج نفر نیز یک نفر عضو رسمی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک می‌شود.

وی ادامه‌ داد: همچنین از سوی کمیته ملی المپیک بهنام محمودی، حسین توکلی و حسین اوجاقی سه نفری هستند که به عنوان ناظر حضور خواهند داشت تا انتخاب 15 ورزشکار برتر با حضور خود ورزشکاران صورت بگیرد، در حقیت هیچ نهاد دیگری حق دخالت ندارد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک همچنین درباره زمان انتزاع اموال کمیته‌ ملی پارالمپیک از ملی  المپیک، خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهمنامه‌ای که با کمیته‌ ملی پارالمپیک با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان امضا کردیم، قرار است که کلیه اموال این کمیته‌ تا پانزدهم آبان ماه از کمیته ملی المپیک تفکیک و در اختیار کمیته‌ ملی پارالمپیک قرار داده شود.

وی درباره حضورش در مراسم روز ملی پارالمپیک ، خاطر نشان کرد: بسیار خوشحال هستم که در روز ملی پارالمپیک حضور پیدا کرده‌ام و مسئولان کمیته‌ ملی پارالمپیک برای بر پایی این مراسم واقعا تلاش زیادی انجام داده‌اند و امروز ما شاهد برگزاری مراسم بسیار خوبی از سوی کمیته‌ ملی پارالمپیک هستیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان سخنان خود همچنین بیان‌ کرد: به اعتقاد من این مراسم یکی از بهترین مراسم هایی است که ما هر ساله از سوی کمیته‌ ملی پارالمپیک شاهد آن هستیم و حتی پیامی که رییس کمیته‌ ملی پارالمپیک عنوان کرده است، نشان از اهمیت او به چنین مراسمی است که ما باید به برگزاری هر چه با شکوه تر چنین مراسم‌هایی اهمیت دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha