• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96072614959
  • خبرنگار : 71468

کیومرث هاشمی: پیش بینی می‌کنم اساسنامه جدید به انتخابات برسد

کیومرث هاشمی: پیش بینی می‌کنم اساسنامه جدید به انتخابات برسد

رییس کمیته ملی المپیک گفت‌: پیش بینی من این است که اساسنامه جدید به انتخابات کمیته ملی المپیک برسد و وزیر هم اعلام کرده این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، کیومرث هاشمی، درباره نوشتن آیین‌نامه‌ انتخاباتی کمیته ملی المپیک، بیان‌ کرد: برای نوشتن آیین‌نامه‌ باید اساسنامه باشد. اساسنامه جدید را ما اواخر اسفند ماه به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده‌ایم و از آنجایی که وزارت ورزش و جوانان رابطه بین هیات وزیران و ورزش است، اساسنامه را به هیات وزیران داد و اساسنامه به کمیسیون اجتماعی ارسال شده است و خود من با دبیر کمیسیون اجتماعی در ارتباط هستم و هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده است و قرار است که خبر دهند.

او ادامه‌ داد: با توجه به این که تایید اولیه IOC را گرفته‌ایم بنابراین کار سختی پیش رو نداریم و پس از این  که اساسنامه را تحویل بگیریم، اگر آیین‌نامه‌ای نیاز باشد نوشته می‌شود و انتخابات برگزار خواهد شد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند اساسنامه جدید به انتخابات کمیته ملی المپیک برسد، خاطر نشان کرد: با آقای سلطانی فر و داورزنی حدود یک ماه پیش جلسه داشتیم و در این باره صحبت کردیم. وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که این موضوع را پیگیری می‌کند که این اتفاق رخ دهد. پیش‌بینی من این است که به انتخابات برسد و آقای سلطانی فر هم کمک می‌کند که در آذر ماه اساسنامه تحویل داده شود.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که کمیته ملی المپیک به دنبال برگزاری انتخابات زودتر از موعد بود و در حال‌ حاضر با توجه به این شرایط فکر می‌کند برگزاری انتخابات زود هنگام امکان پذیر باشد، تصریح کرد:  در سنوات گذشته البته به جز دوره پیش انتخابات روزی که دوره چهار ساله تمام می‌شد، برگزار می‌شد، اما برنامه ما با نظر هیات اجرایی این است که انتخابات یک هفته‌ تا 10 روز زودتر از موعد برگزار شود تا اگر تغییر و تحولاتی انجام می‌گیرد از روز 30 دی ماه که دوره چهار ساله تمام می‌شود، گروه کار خود را آغاز کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha