• یکشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۶ / ۰۹:۰۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96073016761
  • خبرنگار : 71536

/اختصاصی ایسنا/

شوک بزرگ به سرخ‌آبی‌ها در آستانه داربی/ محرومیت مسلمان و غفوری تا اطلاع ثانوی

شوک بزرگ به سرخ‌آبی‌ها در آستانه داربی/ محرومیت مسلمان و غفوری تا اطلاع ثانوی

کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال دو بازیکن از استقلال و پرسپولیس را در آستانه داربی ۸۵ تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در ادامه‌ برخوردهای قاطع کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال با آسیب‌های موجود در فضای این رشته ورزشی در ایران و به دنبال پخش تصاویر چند بازیکن فوتبال در حال‌ استعمال قلیان با دستور موقت کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال، محسن مسلمان از پرسپولیس و وریا غفوری از استقلال تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شدند.

کمیته‌ اخلاق با صدور این حکم اعلام کرد که در روزهای آینده به بررسی پرونده این دو بازیکن خواهد پرداخت تا محرومیت قطعی‌شان را مشخص کند.

این محرومیت در حالی صورت گرفته است که پنج‌شنبه چهارم آبان ماه استقلال و پرسپولیس هشتاد و پنجمین داربی پایتخت را برگزار خواهند کرد.

 به ‌این‌ ترتیب این دو بازیکن نمی‌توانند تیم‌های خود را در این دیدار حساس همراهی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۷-۳۰ ۱۰:۱۹

وریا غفوری فتوشاپه

avatar
۱۳۹۶-۰۷-۳۰ ۱۱:۴۳

متاسفانه یه کمیته اخلاقی هم برای این کمیته به اصطلاح اخلاق بایستی تشکیل بشه ... بنده کاری به بازیکن پرسپولیس ندارم اما در خصوص بازیکن تیم محبوبم باید عرض کنم، واقعا تاسف بر انگیزه که بدون هیچ سند و مدرکی و صرفا به‌خاطر یه عکس مضحکی بیان بازیکن را تا اطلاع ثانوی ! اونم در استانه بازی دربی محروم کنند. متاسفانه بوی تعفن بی‌اخلاقی از فاصله چند ده کیلومتری مشام انسان را ازار می‌ده. این چه رویه‌ای هست که ... مدعیان اخلاق بنا نهادند!!! به فرض این که حرف آقایان مدعی اخلاق درست باشد، خوب تحقیق و بررسی کنند و چنان چه به یقین رسیدند به شدت برخورد کنند و محروم ... ما هم همراهی‌شون می‌کنیم.

avatar
۱۳۹۶-۰۷-۳۰ ۱۵:۱۴

به نظرم ارزنده‌ترین کار را کمیته اخلاق می‌کند و باید قدردان کمیته اخلاق بود و تشکر کرد که مانع فساد و اعتیاد در دنیای فوتبال می‌شود. هرکس که تخلف و جرم به‌خصوص این جور کارها می‌کند هرکس که می‌خواهد باشد باید مجازات شود.

avatar
۱۳۹۶-۰۷-۳۰ ۱۵:۰۹

واقعا باید واسه این کمیته اخلاق گریه کرد. پس اگه با یه عکس فوتبالیست رو محروم می‌کنن برای چی سه تا فوتبالیست پرسپولیس که در حال قلیان کشیدن هستن محروم نکردن.

avatar
۱۳۹۶-۰۷-۳۰ ۱۷:۰۳

برید با این کمیته اخلاقتون